fallback

BMW готви революция в мултимедията

Революционната iDrive 10 премахва бутоните от моделите на марката

Германският производител BMW разработва една от най-модерните мултимедийни системи в света. Новата iDrive 10 ще бъде представена на следващото изложение за потребителска електроника (CES) 2025, като вече има представа какво ще представлява и съответно как ще изглежда интериорът на бъдещите модели на BMW.

Баварците неслучайно са избрали изложението Лас Вегас в Лас Вегас за премиера на десетото поколение на мултимедийна система, която направи революция в автомобилната индустрия още през 2001 на борда на една от най-противоречивите 7-Series по отношение на дизайна. Седанът, създаден от Крис Бенгъл и дебютирал на автосалона във Франкфурт през 2001, изненада не само изненада с дизайна, но и с информационно-развлекателна платформа, която успя да се адаптира към времето.

Системата „iDrive Panoramic“ трябва да отвори нова глава в историята на дизайна на BMW, като ще направи публичния си дебют няколко месеца преди да бъде поставена на борда на напълно нов модел. Това е първият автомобил на платформата „Neue Klasse“ - iX3, който ще дебютира с авангардна философия на дизайна и технологии за задвижване. Те не само ще осигуряват само максимален пробег от над 600 км, но и много бързо зареждане.

„iDrive Panoramic“ ще се монтира не само на новите електромобили на баварската марка, но и на вариантите с двигатели вътрешно горене. BMW вече даде да се разбере, че няма да прави разлика в дизайна според вида на задвижването, като пример за това са осмото поколение на 3-Series и електрическото i3.

Както не вижда във визуализацията, публикувана в социалната мрежа от Адриан ван Хойдонк, ръководител на дизайна на BMW, това е един от най-тънките цифрови екрани в света и не е на таблото, а върху черна лента в основата на предното стъкло. Това показва най-подходящата информация за шофиране, докато всички конфигурации са концентрирани върху хоризонталната страна на централната конзола.

И двата екрана могат да се персонализират, като последният е пълен с икони, които могат да се плъзгат и пускат в желаната позиция. Можете дори да инсталирате джаджи с информация за времето, задвижващия влак и наличната автономност или навигационни ръководства до дестинация. Визуализацията показва опростен и бърз достъп до всички функции. Защото, както виждате, бутоните не се виждат. С изключение на тези на мултифункционалния волан и в тунела на скоростната кутия, ако има такива.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 21 часа )
    бмв отиват там откъдето другите се връщат както казва лилипуткин трябва да има движуха
  • #3
    Име ( преди 1 ден )
    Махнете и волана и оставете един тъч на неговото място.
  • #2
    анонимен ( преди 1 ден )
    Когато все повече се връщат към физическите бутони, те ги махат?!
  • #1
    анонимен ( преди 1 ден )
    Чисто визуално изглежда изпипано. Дали обаче потребителят ще свикне? Невсеки има добре зрение за да види стойностите на тънкия дисплей. Системата ще бъде успешна ако гласовият контрол е бърз и точен, управлява повече функции. Дано успеят.
fallback
Последни