fallback

Най-надеждните мощни японски коли

В класацията попадат само автомобили с 300 и повече конски сили

Марки като Lexus, Toyota, Honda и Nissan са известни както със своята надеждност, така и с впечатляващите конски сили, които извличат от 4- и 6-цилиндрови двигатели (или дори V8, ако харесвате седаните на Lexus).

Ако търсите нещо, на което можете да разчитате, без да жертвате тази допълнителна доза, когато натискате газта, това са десетте най-мощни японски коли, които могат да се намерят на пазара (основно в САЩ). Тяхната надеждност е подредена според експертите от J.D.Power, докато разходите им за поддръжка са според компаниите RepairPal и CarEdge. В списъка попадат само модели с повече от 300 к.с. под капака.

Най-надеждните мощни японски коли (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    анонимен* ( преди 4 седмици )
    Немските започват от тази мощност нагоре, цената наполовина
  • #9
    Свръх умен ( преди 4 седмици )
    Азиатец и кола е торален смях. По некадърно направени коли само рашките могат да сделат
  • #8
    Лудория ( преди 4 седмици )
    Е, те ако се изчисляват на база тегло, електрическите коли ще станат много скъпи за притежание. Те там два тона го имат за нещо леко и спортно. :)И аз съм се чудил за това за данъците и мощността. Според мен в миналото са се чудили как да скубят по-богатите, които са имали коли с по 150-200 к.с. Поне в Европа. Или оново ограничение за коли с двигател 1.6 за млади шофьори. Онзи Мерцедес с над 1000 к.с. мисля, че е с точно такъв двигател. Демек може да го кара млад шофьор?!
  • #7
    анонимен ( преди 4 седмици )
    тези мощности са взети от въздуха всеки един технически грамотен с компютър може да препрограмира блока за управление на двигателя и на стенда покаже характеристики различни от предписаните от производителя дори и заводски автомобили имат различни мощностни характеристики дори незнам защо регулаторните органи и общинете изчисляват данъци на базата на обем кубатура и мощност а не на база тегло
  • #6
    Глупости без край... ( преди 4 седмици )
    Брех тия японки!Като отвориш багажника и вътре пачки със спестени пари!
  • #5
    Друг Гост ( преди 4 седмици )
    До 4 - често има разлика в мощността между Европа и САЩ на един и същ двигател при по-мощните. Не е до изчисления и не го бъркай с разликата между ps и bhp. Не съм сигурен, но мисля, че е свързано с групи за такси за емисии и за САЩ ги дефорсират малко за да влезнат в долната група. Каквато и да е причината умишлено ги дефорсират малко
  • #4
    До 3 ( преди 4 седмици )
    Ти само до първия автомобил ли стигна? Защо да не си караш Toyota camry или някои от lexus-ите ежедневно?
  • #3
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Интересно, този същия Сивик в Европа е 329 коня, а не 315. Мисля, че имаше някава разлика в изчисленията, не че е с друг двигател...
  • #2
    РУК ( преди 4 седмици )
    До 1 - Мите,хващам бас,че си ти!Очевидно не правиш разлика между разходи за поддръжка,разходи за експлоатация,разходи за ремонт.Разходи за поддръжка са тези за осигоряване изправност на системите - смяна на масла,филтри и т.н. Експлоатационни разходи са гориво, гуми. Всеки разход за ремонт е извънреден и обикновенно се покрива от производител/застраховател в периода на гаранция след това от собственик,но пак е извънреден. 20 000км годишно с нещо като GT-R са изключения.Но от де да знаеш!
  • #1
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Какво означава разход за поддръжка? Разход за ремонти или разход за консумативи? А годишните разходи за притежание? Оптимистичния разход на повечето от тези автомобили започва от 10 на 100. При 20 000 км годишно Това са над 2000 литра бензин и над 5000 лв. Тези 300 и няколко долара "годишни разходи" може да не стигнат само за горивото за 1 месец. Статията е доста подвеждаща. Да не говорим за обезценяването на тези автомобили, още при излизането от представителството.
fallback
Последни