Jaguar не беше единственият автомобилен производител, който избра Седмицата на изкуството в Мями. Събитието беше уважено и от Lamborghini, който представи този Urus пред избрани клиенти. Именно те първи научиха подробности за най-впечатляващата характеристики на спортния SUV, а именно - боята. Тя се състои от четири цвята и нанасянето отнема 230 часа работа.
Сложният дизайн е създаден от подразделението Ad Personam на Lamborghini, за да покаже какво е възможно, ако богатите купувачи искат нещо уникално, когато купуват ново превозно средство. В този случай дизайнерите са подчертали стандартния сив екстериор с изпъкнали ивици, съставени предимно от черно и светло сиво – Nero Noctis и Grigio Telestro. Ярък нюанс, наречен Blu Glauco, внася сини акценти в различни секции.
Вдъхновението за дизайна е „жизненият начин на живот и разнообразие на Маями“, твърди директорът по дизайна на Lamborghini - Митя Боркерт.
Естествено, 230-часовата боя е нанесена върху Urus SE, най-новата и най-мощната версия на забележителния SUV. Неговото plug-in хибридно задвижване добавя електрически мотор към вече мощния V8 с двойно турбо. Съвкупната мощност на Urus SE е 789 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 3,4 секунди.
„Винаги сме развълнувани да внесем истинска иновация и артистичност в Маями, особено в това време, когато градът е пълен с вдъхновяващи творци, дизайнери и художници", коментира Стефан Винкелман, главен изпълнителен директор на Lamborghini.