fallback

Най-новият SUV на Renault започва от 60,000 лева

Поръчките за Symbioz вече са отворени, моделът засега е само с хибридно задвижване

В България вече се приемат поръчки за Symbioz, най-новия SUV модел на Renault. С дължина от 4.41 метра, кросоувърът е позициониран в гамата над Captur, но под Austral, и на практика наследява досегашния Kadjar.                     У нас Symbioz ще се предлага с хибридно задвижване E-Tech Hybrid, което съчетава 1.6-литров бензинов двигател с атмосферно пълнене, електромотор и специалната многорежимна трансмисия, създадена първоначално за Формула 1. Мощността е 145 конски сили, а обещаваният среден разход - 4.5 литра на 100 километра.                   Цените започват от 59 990 лева за ниво Techno, от 63 990 лева за Esprit Alpine и от 66 990 лева за Iconic, най-високото ниво на оборудване. Symbioz идва с новото поколение на мултимедийната система openR link с вградени услуги от Google, с електронно затъмняващ се панорамен покрив и с до 624 литра багажен обем (при плъзната напред задна седалка).        

        

 

fallback
  • #7
    raiders ( преди 3 месеца )
    60к за рено, на къде отиват нещата... бих взел обновения кашкай вместо това. Виж 40к за дъстър е вече друго нещо.
  • #6
    Владо ( преди 3 месеца )
    Жоре. Гледах обяснения как работи скоростната кутия. Да, 15 степенна е. Разработена по Коледа от Лего, от техен инженер. Има проблеми при високи скорости. Едва ли е за F1. Ел.двигателите са обаче два. Иначе няма да се получат 15 режима. Ще са може би 10.
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Из ония дни го мярнах на светофара, приятна кола, в реда на новата нормалност с цените
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Начи Ф1 скорости Ф1 мотор, излиташ брато
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И двигателите са 1.6 във Ф1, дали пък и моторетката не е оттам?
  • #2
    Георги ( преди 3 месеца )
    Правилно си разбрал Анонимен! Трансмисията се нарича многорежимна. И, да идва точно от F1. Тя е специално разработена за работа с хибридно задвижвани двигатели. Каквито са в F1 в момента. Ако искаш да съм по-конкретен, скоростната кутия е 15 степенна!
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Каква многорежимна трансмисия създадена за Формула 1, като там правилата са много точни и ясни - 7 степенна секвенционална трансмися с хидравлично управление. Скоростните кутии във Формулата имат повече общо с тези при моторите от колкото с автомобилите.
fallback
Последни