fallback

Китайски гигант нанесе още един сериозен удар на германците

Благодарение на Европейското по футбол моделите на BYD със сигурност ще станат още по-популярни

Най-голямата витрина в света за автомобилните производители отдавна не са изложенията Футболът върти милиарди и именно там големите компании искат да участват. Сред тях вече е и китайската BYD, която е официален спонсор на стартиращото в Германия след малко повече от две седмици европейското първенство по футбол.

Това означава, че основните модели на BYD ще бъдат разположени по стадионите в Германия, а името на китайската марка ще бъде поставена на рекламните пана край терените. Тя успя да стане спонсор на шампионата, след като даде най-голямата оферта и по този начин се присъедини към производители като Ford, Volkswagen, Hyundai, Kia или Nissan, които са спонсорирали предишни първенства.

За мнозина е учудващо как китайска марка може да бъде спонсор на първенство по футбол, провеждано в Германия. Това е един от пазарите в Европа, към които BYD се е насочил, без да се притеснява, че това е и домът на Volkswagen. Най-големият местен производител обаче не пожела да участва, като се оправда със своята програма за строги икономии на средствата. Нещо повече - Volkswagen няма да продължи договора си като спонсор на Германския футболен съюз, които изтича през лятото.

Медиите в Германия се опитват да омаловажат спонсорството на BYD, като посочват, че сумата, която ще плати на УЕФА китайският производител, е „нищо в сравнение с предишните спонсорства“. Ползата за BYD обаче е огромна, тъй като нейните автомобили ще бъдат и основен превозвач на всички официални лица и на делегациите, в това число и на германската.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Другото интересно е че Nike ще обличат бундестима от догодина. Дали са двойно повече от Adidas.
  • #5
    анонимен ( преди 6 месеца )
    И после ми тръбят,че всичко в западнала Хей ропа е цветя и рози..........,ми не ЕС ЕС се разпада,като икономиката му рухва.
  • #4
    До 3 ( преди 6 месеца )
    Остави другото но както самите медии признават, китайците дори не дават много и получават всичко.
  • #3
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Е, историята помни, че до скоро Газпром беше спонсор на Шампионска Лига в продължение на години, пък сега дереджето му е леле-мале, не е за разправяне. Доста е забавно е да гледаш записи от стари първенства по футбол и обърнеш внимание на рекламите покрай терена. Болшинството рекламодатели вече не са сред живите, особено тези от сферата на потребителската електрониката, към която практически спадат и ел. автомобилите.
  • #2
    Неразбирач ( преди 6 месеца )
    Който дава най-много пари,той,ще води рекламата/ще спонсорира/.Какво значение има от къде е,ако ще и от Луната да е,щом дава повече от другите...Май само на нас ни е чудно....,интересна работа....
  • #1
    За неразбралите ( преди 6 месеца )
    Германистан е във фактически фалит!
fallback
Последни