Гамата Mercedes-AMG GT беше допълнена от нова базова версия, обозначена с индекса GT43. Суперавтомобилът ще бъде пуснат в продажба до края на 2024 година и ще бъде значително по-евтин от останалите варианти на модела.
Сега, подробностите за него бяха разкрити на официалния сайт на немската марка. Основната разлика на този базов Mercedes-AMG GT43 е скрита под капака. Купето е оборудвано с двулитров турбобензинов четирицилиндров двигател.
Агрегатът е заимстван от Mercedes-AMG A45, като към него е добавен малък електромотор по схемата "мек" хибрид. Бензиновият двигател развива 416 к.с. и 500 Нм, а още 14 к.с. временно добавя споменатия електродвигател.
Ускорението от място до 100 км/ч става за 4.6 секунди, а максималната скорост е 280 км/ч. Съобщава се също, че суперколата е значително по-икономична от версията с V8 двигател. Средният ѝ разход е 10.3 л/100 км.
За разлика от другите версии на Mercedes-AMG GT, двулитровият вариант е със задно задвижване, а задвижването на всички колела се предлага срещу допълнително заплащане.
Към тази базова версия могат да бъдат поръчани и адаптивни амортисьори и управляеми задни колела. Интересен факт е, че въпреки сравнително скромния двигател карбон-керамичните спирачки са стандартни.
Външно можете да различите новия Mercedes-AMG GT43 единствено по променената предна броня и различната форма на изпускателните тръби. Що се отнася до интериора на суперавтомобила, то той остава луксозен.
Стилните елементи в него са тапицирани с висококачествена кожа Nappa, а спортните седалки разполагат с електрическо задвижване. Предлаганите версии на този базов модел са две - с 2 или с 4 места.
Още по темата:
-
Изключително рядката версия DTM AMG е вдъхновена от пистов шампион - но има сто коня повече и от него (ВИДЕО)
-
Удивителният 240D е навъртял 4.5 милиона километра като атинско такси, преди да попадне в музея
-
Бъдещият модел с електрическо задвижване се тества на студ