fallback

Електромобилите на Lucid ще зареждат други коли

Системата позволява добавяне на пробег до 64 км за един час

Lucid Motors ще позволи на водачите на електрически автомобили да споделят заряда на батерията си с други собственици на електрически коли, благодарение на новата технология за зареждане (RangeXChange).

Функцията ще бъде достъпна за клиенти на Lucid Air в САЩ, благодарение на актуализация по въздуха, която отключва функционалността. Всеки, който иска да зарежда с помощта на новата технология, ще трябва да закупи и адаптер, който се включва в порта за зареждане на автомобила.

Технологията за двупосочно зареждане RangeXChange позволява на енергията да тече от батерията на Lucid Air за зареждане на друго електрическо превозно средство със скорост до 9,6kW. Lucid твърди, че в зависимост от автомобила може да добави до 38-64 км пробег на час, ако скоростта на зареждане достигне пик от 9,6kW. Адаптерът за зареждане ще бъде достъпен за закупуване по-късно този месец чрез Lucid.

Lucid предлага въздуха в четири варианта с избор между единични, двойни или тримоторни задвижвания. Моделът Lucid Air Pure има опция за задно задвижване с един двигател или задвижване на четирите колела с два двигателя. Задвижващият механизъм с един двигател произвежда 320kW мощност, докато двумоторният двигател произвежда 357kW. Пробегът се оценява на 590 км за AWD модела.

Версията Air Touring има двумоторно задвижване, което генерира 462kW и има заявен пробег от 580 км. И двата модела Pure и Touring имат 94 кВт/ч литиево-йонна батерия и 800V архитектура.

fallback
  • #4
    MythBuster ( преди 1 година )
    Има малка разлика. Зареждането на телефона струва 1 цент за десетина зареждания и дори да ти плащат по 10 пъти повече за връщане в мрежата, надали се интересуваш от един цент на ден - три долара за година. Обаче ако си заредиш автомобилът за 10 долара по обяд, А през нощта енергото ти източи 50% от капацитета на батерията срещу 50 долара, вече е друго нещо. Ако да се върнеш на работа да заредиш отново за 10 долара са ти необходими 10 %, имаш ли против да ти плащат 18 000 долара на година?
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    слагам телефона на заряд беше на 40 процента на сутринта батерията на 5 процента енергото са ми източили електроните
  • #2
    PLAID ( преди 1 година )
    Умните държави инвестират в smart grid мрежи, виртуални и акумулаторни централи (MegaPack), панели за домакинствата, коли с двупосочно зареждане (V2G vehicle to grid системата я има още от първите Лийф), така че да имаш 60-100 кВтч на разположение при спиране на тока. А за който няма гараж - Powerwall. От друга страна в колониите ходят гoли пеш и зъзнат, защото им се нарежда да си дават парите за внос на горива. OПEK пък понася пораженията от добива - огромни кухини и пропадания на земна маса...
  • #1
    MythBuster ( преди 1 година )
    В бъдеще всеки електромобил ще има двупосочно зареждане и ще може както да черпи, така и да връща енергия в мрежата. Едно елементарно приложение, ще може да обедини примерно 1 милион електромобили в София, за да се превърнат в мощна виртуална електроцентрала. По-мощна от всички съществуващи в момента електрически централи в България.
fallback
Последни