fallback

Търговци посочиха какви коли не трябва да се купуват без диагностика

Тези модели са предразположени към проблем с двигателя или скоростната кутия

В някои държави по света има прекупвачи на автомобили, които намират изгодно продавани употребявани коли и след това уреждат препродажбата им, което им носи сериозни приходи. Тези търговци определено имат опит с по-стари превозни средства и са наясно с някои от техните особености.

Един от тях, пожелал анонимност, посочи пред изданието Carsweek какви коли не бива да се купуват, без да им бъде направена диагностика в специализиран сервиз. Сред тези модели попадат Peugeot 1007, Toyota Corolla и Opel Astra H, които са оборудвани с роботизирана скоростна кутия с един съединител.

Моделът на Peugeot може да създаде проблеми и ако е оборудван с комбинация от автоматична трансмисия AL4 и двигател EP6. Същото важи и за по-стари автомобили на Renault със 4-степенна автоматична скоростна кутия DP0. Тези трансмисии са прости и няма трудности при ремонта им, но не могат да се похвалят със сериозен ресурс.

Търговците препоръчват да се избягват също така корейските Kia Cerato, Kia Optima, Hyundai ix35, Kia K5 и Kia Sportage, под чийто капак са поставени бензинови двигатели, произведени в началото на миналото десетилетиe. Тези мотори имаха проблеми както с възпламеняване, така и с надиране на цилиндрите. Затова и преди покупката на някои от тези модели, задължително трябва да се направи диагностика.

Според експертите, също така трябва да се внимава и с покупката на китайски модели, произведени преди повече от 5 години. Каросерията на тези автомобили гние, при това сериозно, което се превръща в сериозен проблем.

fallback
  • #10
    Мм 586 ( преди 6 месеца )
    До Гелев 6Нещо си в грешка! Чул, недочул.2.4 бензиновите в корейците по това време са само японски...
  • #9
    Хммм ( преди 6 месеца )
    Ами пежо, рено, Опел... съвсем нормално. Учудвам се ако това за Киа е вярно.. Преди бяха доста здрави и издръжливи моделите им.
  • #8
    Руский ( преди 6 месеца )
    Бойко , махни се от България и върви на майната си , за да поживеем спокойно . Да се задавиш с милиардите които открадна от труда на своя народ . АНАТЕМА
  • #7
    Алекс ( преди 6 месеца )
    Диагностиката и вниманието при китайски таралясник не помагат.Единственото решение е да не се поглежда.
  • #6
    Геле ( преди 6 месеца )
    Вярно е за корейските с надраните мотори и трошливите катализатори. Особено 2.4 бензиновия им мотор е тотал щета.
  • #5
    Пропов ( преди 6 месеца )
    Ами точно корейските прехвалени таралясници. Да, хубави са ама точно докато са в гаранция. След първите 5 години още една петилетка е мисия невъзможна за повечето от тях. Тези който са вече над 10 год са ок , щото са от преди даунсайзинга и дълбоката оран на еко шитните. Големи тежки жипки с 1.6 моторчета - ами то тва нещо е недъгаво по рождение.
  • #4
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Пак ли от руснаците преписваш, Петърчо. Рашките от carsweek.ru защо са си кръстили сайта на английски? Къде им е патриотизмът? А ти защо не смееш да кажеш, че са руснаци?
  • #3
    Скъсани боксерки ( преди 6 месеца )
    Пежо 1007 не трябва да купувам без диагностика, ама еС класа, с електроника повече от колкото в една кооперация, може!?
  • #2
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Не трябва да слушате търговци, корейците и китайците дръпнаха много и дават 7 години гаранция.
  • #1
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Статията е някой бил казал нещо.
fallback
Последни