fallback

Новият Fisker ще минава 965 км с едно зареждане

Хенрик Фискер обеща да представи "супер бързия" Ronin на 3 август

Компанията на прочутия дизайнер Хенрик Фискер подготвя още два модела в допълнение към Ocean, който вече се доставя на клиенти. Единият от тях ще е достъпен електромобил на име Pear, с цена около 27,000 евро и премиера през 2025. Вторият ще е голям електрически флагман, който компанията описва като "четириврат спортен GT кабриолет".                 Името на бъдещия върхов модел ще е Ronin - от японските самураи без господар. Очакваната цена е някъде около 190,000 евро, а началото на производството се предвижда за 2025. В личната си страница в Instagram самият Хенрик Фискер публикува тийзър на модела, който най-после дава представа за дизайна. Фискер уточни, че колата ще бъде представена официално на 3 август, ще предлага пет места и ще бъде "супер бърза".

Данни за задвижване и батерии няма, на Фискер уверява, че пробегът с едно зареждане ще бъде 600 мили, или 965 км.       

 

fallback
  • #8
    Ролекса ( преди 10 месеца )
    Хубаво 400 бона, но не мога да карам по черни пътища и да спя отзад като в Taycan Cross Turismo. А пък Plaid върви два пъти повече и е на половината пари.
  • #7
    Гостенино ( преди 10 месеца )
    Дори тази цена е доста по-реалистична за този пробег отколкото лъжите на toyota че през 2027 година ще започнат производството на електромобил който е два пъти по-евтин от настоящите електромобили тоест вместо 50 000 ще струва 50 000 лв, но ще изминава 1500 км с 10 минути зареждане. Как така не вярваш на fisker но вярваш на toyota с нейните глупости и лъжи, за да измамят максимален брой клиенти да си купят електромобил сега за да чакат техниятехния ?
  • #6
    Гост ( преди 10 месеца )
    Чета по диагонал 27 000 евро и гледам снимката и си викам "а стига бре", а пък то било друга кола, а това на снимката е за 190 000 :-)
  • #5
    До 4 ( преди 10 месеца )
    И какво е общо има ефективността с пробега с едно зареждане или пък със скоростта на зареждане или дори с теглото? Ефективността си е ефективност и надали ще може да бъде подобрена кой знае колко, защото зависи от физичните закони и никоя фирма не може да ги промени. Но пък могат да се направят батерии с по-голяма енергийна плътност, които или да увеличат пробегът с едно зареждане при същото тегло или да запазят пробега но да намалят теглото. Кой каквото си пожелае.
  • #4
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Не ги слушайте, лъжат повече дори от дизелгейт - до момента в който не измислят и не внедрят масово нова технология електромобилите няма да мръднат и 1 см напред. За справка от 2018 година Тесла Модел 3 е най-ефективния електромобил, друг такъв не се е появил и няма и шанс това да се случи скоро!
  • #3
    Илиян ( преди 10 месеца )
    На обещания не вярваме вече, благодаря все пак. Направете нещо, което си заслужава и после го рекламирайте,а не обратното!!!
  • #2
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Тези също се д опитаха да убият Тесла, като им откраднаха идеите в буквалния смисъл директно от Илон Мъск, който ги беше наел за дизайнери и сподели своите идеи и ги на е за дизайна на Тесла модел s, но те му го откраднаха и го забавиха, защото трябваше да започва всичко отново. Всичко това е описано в автобиографията на Илон Мъск Десетина години по-късно къде е Тесла, къде са fisker!
  • #1
    Смех ( преди 10 месеца )
    Ще ама недоказано
fallback
Последни