fallback

И най-малката Kia заприлича на SUV

Докато конкурентите се оттеглят от А-сегмента, корейците го атакуват с ново поколение Picanto

Тенденцията е ясна - сегмент А е на път да остане в историята. Все повече производители не вадят наследници на своите модели в него. Kia обаче не се числи към тях. Корейската компания не само продължава да залага на най-малките автомобили, но пуска на пазара нова генерация на Picanto. И то радикално различна от предишните.                       Помните ли предишния модел Picanto? Ако да, веднага го забравете! Новото поколение е генерално променено. Да започнем с дизайна. Бронята е тотално нова. Благодарение на т.нар. "тигров нос", който е използван за решетка, автомобилът изглежда много по-агресивно. Затова помагат и LED светлините. Отзад също линиите са станали по-вертикални и по-остри. Това трябва да направи колата да изглежда по-широка и по-набита. Всъщност това градско автомобилче вече изглежда като SUV.

Picanto се предлага стандартно с 14-цолови джанти. При по-високите нива на оборудване има също така 15- и 16-цолови. Спортните акценти се виждат в конфигурацията GT-Line.                     Интериорът е по-класически и функционален, като за типичен представител от сегмент А. Черните седалки са стандартни. По желание на клиента могат да се персонализират с други цветове. Същото се отнася за подлакътниците, вентилационните отвори и лоста за смяна на скорости. Има и информационно-развлекателна система с 8-инчов екран. Бордовият компютър зад волана визуализира информацията си на по-малък 4,2-инчов екран. Две устройства могат да бъдат свързани едновременно чрез Bluetooth и Apple CarPlay или Android Auto (и двете са възможни само с кабел).

Новото Picanto се предлага с 2 различни двигателя. И двата агрегата са 3-цилиндрови бензинови с атмосферно пълнене, но с работен обем 1,0 или 1,2 литра. В сравнение с предишните двигатели обаче линиите за рециркулация на отработилите газове са обновени, както и управлението на всмукателния клапан. Все още не е известно как това се отразява на мощността и разхода. И двата двигателя обаче са свързани с предно задвижване, докато трансмисията предлага избор между петстепенна механична или петстепенна автоматизирана скоростна кутия.      Още снимки на новата Kia Picanto вижте в ГАЛЕРИЯТА:

 

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    #3, Стоникът си е Рио с повдигнато купе, обаче е със 7 хиляди лева по-скъп. Базовият е 36 000, докато където има останали Рио са по 29 000 (същите бяха по 24 000 миналата година).
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    трагедия ....
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Колега , края на 2019-та останах без кола и за известно време ми дадоха да ползвам такава, ами двигателя още тогава си беше 3 цилиндъра 67 коня, и честно казано останах приятно изненадан - ако не си 120 кг , предните седалки са достатъчно удобни, стъклото е изнесено напред и създава усещане за простор, до 120-140 си набира и се държи доста добре.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    За какво ти е Рио като имаш Стоник, когато го купувах нямаше друга кола с толкова екстри на такава цена, а и повечето *** гледат само марка и коне.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Това кютуче е само за НВО за 4ти клас. Колко и какви геометрични фигури виждате в спесканата предница?
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Всъщност не прилича въобще на SUV. Тия дето приличат на SUV са малки коли с повдигнат просвет, големи колела и пластмасови вежди на калниците. Тая кола си е същата, каквато си беше с променена муцуна и орязани откъм мощност двигатели. Жалко, че пенсионират РИО, защото си е кола с прилични размери за съвсем малко повече пари.
fallback
Последни