fallback

Ford отваря отново 93-годишен завод в Германия

В Кьолн ще се произвеждат 250 000 електромобила годишно (ВИДЕО)

Американската компания Ford официално отвори вратите на емблематичен завод с 93-годишна история в Германия, който се намира в Кьолн и е започнал работа през 1930 г. Там са произведени повече от 18 милиона автомобила, включително Model A, Taunus, Capri, Granada и Fiesta.

 

 

След инвестиция от 2 милиарда долара на практика Ford изгради на територията на историческия завод изцяло ново съоръжение, като върху 125 хектара има нова производствена линия и завод за сглобяване на батерии с най-модерно оборудване.

В новият Cologne Electric Vehicle Center ще се произвеждат само електромобили, като целта е да бъдат 250 000 годишно до края на 2026 г. Кьолнският център за електрически превозни средства ще бъде първият завод на Ford за сглобяване на автомобили с нулеви емисии в световен мащаб.

 

 

Наред с новия изцяло електрически Ford Explorer, базиран на Volkswagen и който ще бъде само за европейския пазар, американският производител планира да представи друго превозно средство в близко бъдеще, наречено спортен кросоувър.

Ford ще използва нови процеси, машини и технологии, за да постигне въглеродна неутралност. Електричеството и природният газ, използвани за работата, ще бъдат сертифицирани като възобновяеми.

 

 

Местният доставчик на енергия ще компенсира съответните емисии от завода от името на Ford. Този местен доставчик ще намали експлоатационните емисии с 60% през 2026 г. и 100% до 2035 г., което съответства на строгите разпоредби на Европейския съюз за емисиите в автомобилната индустрия.

Ford обещава, че заводът ще използва нови свързани машини, за да направи превозните средства по-ефективни и да помогне на работниците. Това включва използването на роботи и технология за добавена реалност, които ще улеснят работещите.

„Отварянето на центъра е началото на ново поколение чисто производство - каза Бил Форд, изпълнителен председател на компанията. - Това съоръжение ще бъде един от най-ефективните и екологично отговорни заводи в цялата индустрия.“

„Кьолн EV Center е водеща витрина в автомобилната индустрия за преминаване от традиционно производство на автомобили към електрически превозни средства“, каза Мартин Сандер, генерален мениджър на Ford Model e Europe.

 

 

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Стига е още една новина към "гибелта на немчугите" радвайте се злобарчета малодушни обяснете колко са ***
  • #9
    анонимен ( преди 10 месеца )
    7-ми, имаше един много хубав детски лаф - "ако" цапа и мирише, кара мама да пере. Та и ти така "акаш" - много условности. В далечното бъдеще може и да стане, но на този етап и в близко - е малко вероятно, клонящо към невъзможно.
  • #8
    До долния ( преди 10 месеца )
    Не можеш да псигуриш толкова възобновяема енергия
  • #7
    До 6 ( преди 10 месеца )
    Ако фотоволтаиците и батериите са произведени от възобновяема енергия, а материалите за тях са изкопани и транспортирани с електрически багери и камиони, а след това преработката, рафинирането и производството са извършени с помощта на възобновяема енергия, откъде ще дойде този въглероден отпечатък, след като за целия процес не е изгорен нито един въглеводород?
  • #6
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 1.Производство на батерии с нулев въглероден отпечатък.Това сигурно е виц.
  • #5
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 1 - Звучи ми, като задоволяване на интересите на група студнети, пораснали с идеят, че свет е свърши догодин, освен ако не почнат да хвърлят разделно, както и МНООООООГО високи разходи.
  • #4
    До 2 ( преди 10 месеца )
    Какво имаш предвид?
  • #3
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Защо ли е бил затворен ;)
  • #2
    анонимен ( преди 10 месеца )
    1-ви, много има да се чудиш, ама много.
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Евро 7 ще изисква да се декларира въглеродния отпечатък за всяка една част и съответно да се изчисли въглеродния отпечатък на всеки един произведен автомобил. При електромобилите както се вижда тепърва се създават нови поточни линии и вериги за доставки, които още по проект могат да бъдат с нулев до минимален въглероден отпечатък, за разлика от вече съществуващите производствени мощности за ДВГ. Няма да се учудя скоро въглеродният отпечатък на електромобилите още от завода да е по-нисък от ДВГ
fallback
Последни