fallback

Електрическите Mercedes-и стават по-бързи

Динамиката на EQE и EQS ще бъде подобрена със специален фърмуер

Mercedes-Benz пусна нов софтуер за собствениците на електрически автомобили EQE и EQS. Към момента тази "екстра" е предназначена само за Северна Америка, но много скоро ще започне да се предлага и на другите пазари по света.

Въпросният софтуер увеличава мощността на електрическите двигатели, което води до съкращаване на времето за ускорение. Интересното е, че специаленият "фърмуер" може да се инсталира "по въздуха" от Mercedes me connect Store.

Надстройката олбаче е платена. Към момента тя е достъпна само за моделите Mercedes-Benz EQE 350 4MATIC и EQS 450 4MATIC в САЩ и Канада. Може да се закупи както за целия експлоатационен живот на автомобила, така и като абонамент с месечно или годишно плащане.

След инсталирането на "фърмуера" мощността на Mercedes-Benz EQE ще се увеличи с 60 к.с. - от 288 к.с до 348 к.с., а времето за ускорение от 0 до 60 mph (0-96 км/ч), напротив, ще бъде намалено с една секунда.

Софтуерът за Mercedes-Benz EQS увеличава мощността на колата с 80 коня - от 355 к.с. до 435 к.с., а времето за ускорение от място до 60 mph (0-96 км/ч) е намалено до 4.5 секунди за модела седан и до 4.9 секунди за SUV версията на автомобила.

Както отбелязва производителят, горните подобрения в характеристиките на мощността и скоростта се постигат без да се навреди на автономния пробег на автомобила. Тоест батерията би следвало да издържа също толково, колкото и при стандартните модификации.

fallback
  • #4
    до 3 ( преди 1 година )
    Тенденцията навсякъде е да се печелят пари от абонаменти и допълнтителни плащания. Аз работя във фирма, която няма общо с аутомотив, но е същата работа. Продъкт оунърите се напрягат как да измислят все повече неща, които да са на абонамент или да се активират допълнително чрез ОТА ъпдейт.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Въпросът е защо първоначално са пуснали колата с по-ниска мощност? 2 варианта: по-чисто маркетингови причини, за да печелят пари в последствие; или по инженерни причини са подходили консервативно, за да съберат данни как се държи батерията при бързо разреждане (което и Тесла е правила неедин път), след което маркетингът е използвал случая да изкара едни пари.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Мерцедес - "Съжалявам за удара, абонамента ви за предотвратаване на удар е изтекла, надявам се да сте живи!"
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Това доказва две неща. Първото е очевидно - лакомията за пари на mercedes. Второто не е чак толкова очевидно, но за всеки запознат тази "новина" е смехотворна, защото е поредното доказателство колко са изостанали от Тесла опитвайки се да представят това като иновация. По-скоро би трябвало да ги е срам, защото тесла прави това от почти десетилетие и то напълно безплатно за всички притежатели. Редовно се добавят по въздуха както мощност, така и ускорение, както и по-бързо зареждане.
fallback
Последни