Изданието American Trucks проведе проучване, за да разбере кои лога на автомобилни марки са най-популярните. И тъй като изследването е за Америка, резултатите бяха изненадващи - германските брандове се оказаха по-запомнящи се от японските, а Tesla изпревари Toyota и Mercedes-Benz.
Това, че Tesla е много млад производител в сравнение с основните си конкуренти, явно не е проблем за марката. Когато тя представи първия си модел – Roadster, малцина бяха чували за нея, като дори пускането на Model S и Model X не промени особено ситуацията с продажбите.
Появата на Model 3 и Model Y обаче превърна Tesla в много популярна марка и това си личи от проучването на American Trucks. То сочи, че най-добрите лога на автомобилни брандове принадлежат на BMW и Audi. Третото място е за Tesla, която успя да изпревари Toyota и Honda, които заеха съответно четвърто и пето място.
„Най-добър“ обаче не означава „най-запомнящ се“. Когато хората бяха помолени да нарисуват емблемата на определена марка по памет, Tesla се смъкна на девета позиция, но въпреки това тя изпревари Toyota, Mercedes-Benz и Lexus. И тук лидер отново BMW, Subaru е втори, а Nissan - трети.