fallback

Кои са най-разпознаваемите автомобилни марки?

Германските брандове се оказаха по-лесно запомнящи се от японските

Изданието American Trucks проведе проучване, за да разбере кои лога на автомобилни марки са най-популярните. И тъй като изследването е за Америка, резултатите бяха изненадващи - германските брандове се оказаха по-запомнящи се от японските, а Tesla изпревари Toyota и Mercedes-Benz.

Това, че Tesla е много млад производител в сравнение с основните си конкуренти, явно не е проблем за марката. Когато тя представи първия си модел – Roadster, малцина бяха чували за нея, като дори пускането на Model S и Model X не промени особено ситуацията с продажбите.

Появата на Model 3 и Model Y обаче превърна Tesla в много популярна марка и това си личи от проучването на American Trucks. То сочи, че най-добрите лога на автомобилни брандове принадлежат на BMW и Audi. Третото място е за Tesla, която успя да изпревари Toyota и Honda, които заеха съответно четвърто и пето място.

„Най-добър“ обаче не означава „най-запомнящ се“. Когато хората бяха помолени да нарисуват емблемата на определена марка по памет, Tesla се смъкна на девета позиция, но въпреки това тя изпревари Toyota, Mercedes-Benz и Lexus. И тук лидер отново BMW, Subaru е втори, а Nissan - трети.

fallback
  • #7
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Идете в някоя махала на малцинства и ги питайте. Всеки ще ви каже за БМВ и Мерцедес. И едва ли ще има някой, които е чувал за Тесла....
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Фалшива класация. Има ли човек на тази планета които не е чувал за Ферари? Без Ферари каква е тази псевдокласация?!
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Все съмнения... Тома неверни
  • #4
    Пушу ли ( преди 1 година )
    Пуши ли, значи е гоУф
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Нещо съмнително има тука, не знаят хората трите лъча на Мерцедес, но знаят на Субаро небето със звездите...
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Да бе, четирите нули (двойния кензеф) е върха на идентичността. Немци и дизайн са взаимно изключващи се понятия.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Нормално. Японците марки никога не са имали идентичност. През по-голямата част от историята си са крали дизайн и технологии, а единствената константа в дизайна им е грозотата.
fallback
Последни