fallback

10 компактни хибридни SUV, които са алтернатива на дизела

Ако не вярвате на PHEV и на „меките хибриди“, вижте тези модели

В последно време все повече се говори за plug-in хибриди (или PHEV), както и за превозните средства с мека хибридизация или („мек хибрид“), докато традиционните модели със смесено задвижване – ДВГ с вътрешно горене и електромотор, които не изискват връзка с електрическата мрежа, остават на заден план.

По тази причина изданието Motor1 направи списък от 10 компактни SUV, предлагани в Европа, които представляват отлична алтернатива на популярните допреди няколко години дизели. Тези модели имат сериозно предимство най-вече в града, където могат да се възползват от електромотора, но на магистрала харчат много повече.

Ако обаче не сте убедени, че PHEV е приемлив вариант заради по-малкия капацитет на багажника и слабата батерия, а също така не вярвате в екологичността на „меките хибриди“, спокойно можете да обърнете внимание на тези модели.

10 компактни хибридни SUV, които са алтернатива на дизела (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #19
    Вин ( преди 1 година )
    Дизела няма ефективна алтернатива за сега
  • #18
    Дифорс ( преди 1 година )
    Браво на Петър Захариев, затова че успява да задържи вниманието ни с многобройните грешки и пропуски в превежданите статии. Ти си истински будител, защото е добре всеки от нас да има човек за пример, без значение дали е добър или лош.
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    14ти редактор, незнам какво къде ми липсва, но определено, на тебе ти липсват едни 7г. Но обранто на темата - имам възможност да пробвам доста разнообразни автомобили включително и такива, за които не си, а и няма и да чуеш. Изразеното мнение е базира на личен опит, а не на прочено по форумите. Ако ти с твоя стил на каране, успяваш да постигнеш разход под еквивалтен дизел - БРАВО. Но аз лично се съмнявам.
  • #16
    Бай Пешо ( преди 1 година )
    Светът се движи напред, а ние тук обсъждаме автомобилни технологии от "каменната ера". Направете едно ревю за китайските автомобили. След изложението в Гуанджоу, всички изглеждат като бедни роднини, а европейските "премиуми" изобщо не впечатляват някого. Павилионите им седят без посетители. И защо ли дизайнерите и инженерите на европейските култови автомобили вече работят в Китай!?
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Карам си бензинка астматик на 4г, тези коли някои достигат 100к лева и е смешно да се смята разход изобщо това няма значение, хибрида е безмислено нещо.
  • #14
    до #13 ( преди 1 година )
    Вземи покарай малко хибрид и ела пак да се правиш на много умен! Ама първо вземи се научи на краснопис и правопис, че нещо ти липсват, както и други неща на втория етаж! там явно е пълно със сажди от крадената нафта с която караш, защото няма нормален човек, който да кара с нафта от бензиностанцията и да казва, че му е много изгодно. Знай, че не всички имат възможност да крадат гориво, а и не всички са крадци и не всеки иска да нарушава 8-мата Божия заповед.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Къде точно са алтернатива на дизела? Градско? Дори и там е съмнително. На магистрала, тези скопени миксери ще пият по 7/100 поне, а ако пълни и батерия +1-2л отгоре.
  • #12
    до#8 ( преди 1 година )
    Освен това, когато е НЕзагрял, включва се и се изключва непрекъснато ще стане мазало с ДПФ-а. Там си трябва наистина работна температура, за да се чисти от саждите и да не се задръства. Има и още много причини, но ще стане дълго да ти ги обяснявам. Тези са най-съществените. Дано си разбрал и да спреш да точиш лиги за тези дизелови хибриди, които са едно голямо нищо. Между другото хибридите на LPG са най-добрите. Има много Приуси таксита на газ и са супер икономични.
  • #11
    до#8 ( преди 1 година )
    Ако имаше малко познания по ДВГ и специално за дизелите, щеше да знаеш защо няма и не би имало дизелови хибриди при леките автомобили за лична употреба. Само ще ти подскажа, че дизеловият двигател загрява в пъти по-бавно от бензиновият. Силата на хибрида е в града, а при експлоатацията на дизелов хибрид той ще е перманентно НЕзагрял и ще харчи много. В същото време непрекъснатото палене и гасене на дизела ще му съкратят неимоверно много живота, защото той не е проектиран за такъв тип работа.
  • #10
    до#5 ( преди 1 година )
    Личи си, че никога не си се докосвал до хибрид на Тойота и нямаш никаква представа за какво става дума. Само ще те светна, че тези хибриди се влияят в много по-голяма степен от това как караш и колко настъпваш газта. Много повече от всичко друго което е на 4 колела. Ако помислиш малко ще разбереш защо, дори и без да си имал или карал такъв тип задвижване.
fallback
Последни