fallback

Китайският конкурент на Hummer EV ще се казва Mengshi M-Hero

Производството на всъдехода с мощност 1000 к.с. ще започне през следващата година (ВИДЕО)

Компанията Dongfeng Motor разсекрети своята първокласна електрическа офроуд марка M-Hero, превръщайки се в първата китайска автомобилна компания, навлязла в сегмента. Dongfeng публикува засега само снимки отвън на серийния SUV Mengshi, който ще стане китайският аналог на GMC Hummer EV.

 

 

Dongfeng официално представи марката и нейните два концептуални автомобила - M-Terrain и M-Terrain S, на събитие през август в Ухан, провинция Хубей, където се намира и централата.

Серийният Mengshi M-Hero ще повтори концепцията на M-Terrain с 80 процента, уверяват от компанията, но в същото време твърдят, че притежава и нещо свое. Оригиналният дизайн на всъдехода, като вероятно ще има четири мотора с обща мощност 1000 к. с., се характеризира от много начупени линии и остри ръбове.

 

 

Доскоро името Mengshi беше наименованието на фамилията военни и цивилни превозни средства с висока проходимост Dongfeng, създадени на лицензираното шаси HMMWV/Hummer H1. Но това лято Mengshi беше отделена в отделна марка, която ще произвежда електрически всъдеходи, идеологически близки до GMC Hummer EV. И първият е Mengshi M-Hero.

От Dongfeng съобщиха, че логото на M Hero прилича на буквата M, като това е вдъхновено от бронята на шлема на древни воини. Компанията твърди, че M Hero ще има нов бизнес модел и оперативни процеси, които ще реагират бързо на пазарното търсене.

 

 

Автомобилният производител се подготвя за пускането на марката поне от година. На 18 януари започна строителството на фабриката, като производството е планирано за 2023 г.

Очаква се капацитетът на завода да бъде 100 000 бройки годишно. Според предварителните данни Mengshi M-Hero ще струва над 100 000 долара.

 

 

Все още няма данни за автомобила, но според неофициална информация всъдеходът ще получи батерия с капацитет 140 кВт/ч и ще може да измине до 500 км без презареждане.

Ускорението до 100 км /ч ще отнема 4,2 секунди. Освен това са обявени автопилот от трето ниво и режим на шофиране, подобен на CrabWalk в GMC Hummer EV.

Dongfeng не е единствената китайска автомобилна компания, която ще пусне електрически офроуд модел, BYD също планира да лансира марка от висок клас.

 

 

fallback
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    140 кв.ч и 500 км, ама в прекрасно майско утро, на сухичка писта за NASCAR, със 65 км/ч, без спирачка, вятър,.На магистралта със 120, ако подухва и в мокричко ... 200.
fallback
Последни