fallback

10 екстремни автомобила, за които ще се говори през 2023 г.

В списъка има модели в различни формати, включително и електрически

Феновете на автомобилите със сигурност вече имат списък със своите фаворити и дори си представят как подкарват някои от тях. Настъпващата 2023 година ще донесе още емоции, тъй като по пътищата ще се появят редица нови, много впечатляващи модели. Сред тях има и високопроизводителни коли, които обещават емоции на собствениците си.

Това е причината, поради която изданието Motor1 направи Топ 10 на мощните коли, за които със сигурност ще се говори (и пише) много през следващите 12 месеца. Те са във всякакви формати и с различни задвижващи системи, в това число и изцяло електрически, защото, както вече е добре известно, голямата производителност може да бъде и екологична.

10 екстремни автомобила, за които ще се говори през 2023 г. (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    raiders ( преди 1 година )
    Погледнато реално зареждането и времето му вече не е фактор. Единствено цената е леко завишена и разбира се пробега е по-малък. Дали карам електричка или не, сипването на гориво изисква време. След 300, макс. 400км няма нормален човек който да не иска да спре и да си почине мин. 30мин., колкото е зареждането между 60 и 80% на бърза станция. Като се прибирах от морето на бензиностанциите около Пловдив се чакаше 30-40мин. да заредиш, а за *** да не говоря...
  • #7
    Пропов ( преди 1 година )
    Не мога да разбера кухарите, дето бутат навсякъде ел. колите. Ами с едно зареждане кой колко минава е малкия проблем. Въпроса е кой как продължава после? Горивото се сипва за минута, плащал, палиш и заминаваш. С ел. колите как става и колко време отнема само търсенето на станция, ама и да е свободна, а колко време се зарежда? Я някой от феновете да каже, че ако го кажа аз, ще прозвучи като заяждане.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Абе ДВГ има бъдеще да знаете ! И бъдещето ще е основно в музейте !
  • #5
    аааа? ( преди 1 година )
    неграмотно написано!или преведено.пълно с грешки
  • #4
    PLAID ( преди 1 година )
    #3 По-скоро обратното. В Tesla Plaid Channel се вижда, че след 2-ри 3-ти старт дава дори по-добри времена. Plaid не е кола. Plaid e ракета на колела.
  • #3
    До долния ( преди 1 година )
    Този път си в голяма грешка. Един електромобил с мощност 1 000 коня, пък бил той и пикап или в каквато и да форма, ще мине повече километри с едно зареждане отколкото могат да изминат повечето от автомобилите в статията, въпреки че са до два пъти по-маломощни и имат много по-бавно ускорение. А ускорението на Tesla Plaid наистина пада с падане на батерията, но дори при 20% заряд и изключени системи на всеки светофар по всяко време е по-бърз от всички тези в статията.
  • #2
    Омрела батерия ( преди 1 година )
    Голем скрАб са тия батерии, тамън го набуташ до пода и земе да върви и ...свърши!
  • #1
    Умрел кон ( преди 1 година )
    Тъжна гледка са тия двг-та бута там едно бутала у цилиндър бута бута и пак под 10-11 секунди на драг 1/4 миля не могат да свалят.
fallback
Последни