fallback

15-те коли, които запазват най-висока стойност

С най-много модели в списъка е японска марка, но лидерът е германец

Преди пандемията от COVID-19 се казваше, че автомобилите започват да губят стойност в момента, в който излязат от шоурума. Свързаните с пандемията сътресения във веригата за доставки обаче, както и промените в предпочитанията на клиентите, доведоха до безпрецедентни времена - тъй като новите коли бяха недостатъчно на брой, цената на много употребявани превозни средства се повиши.

Не само, че много коли успяха да запазят стойността си много добре в сравнение с периоди преди пандемията, но цената на някои модели се покачи толкова много, че те всъщност се увеличиха в стойността си през последните три години. Изследване на IseeCars, което обхваща 3 милиона превозни средства (моделни години 2017, 2018 и 2019), провери именно промяната в базовата цена за този период. Така бяха класирани и 15-те коли, които запазват най-висока стойност.

Средно стойността на употребяваните автомобили е намаляла само със 17% за три години, което е най-малкият спад в историята, твърди iSeeCars. Ефективните по отношение на горивото превозни средства - като хибридите и по-малките автомобили и SUV-модели, запазиха стойността си най-добре, вероятно поради увеличението на цените на бензина през 2021 г. и 2022 г. Някои по-големи луксозни автомобили се обезцениха най-много.

15-те коли, които запазват най-висока стойност (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Пропуск голям.Тука най много пари искат за ВАГ трошляците,понеже са набили в тях още толкоз в ремонти.
  • #8
    Патурко ( преди 1 година )
    Петре Захариев вземи се в ръце и стига препечатва *** статии пич! Една кола над 3000 лв не си продал, но да копираш небивалици си номер едно! Продължавай с копипейса на клошарски смехории на който всички се смеят! Иначе клошарите тъдява веднага започват да умуват, което е още по-тъжно от прекопираното дори!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    При сегашната ситуация мисля, че мога да си продам 3годишния ми автомобил, вече на 65к км на цената му като нов, та дори и отгоре...
  • #6
    Sandy ( преди 1 година )
    За колко мога да продам моя Мерцедес 190 D, 1987 г, 72 к/с , автоматична скоростна кутия, кожен салон, на реален пробег 1 402 000 км, без ремонт на двигател, скоростна кутия ,деферинциал, без сменени лагери на колелетата. Колата е в движение и всичко си работи. Не бих я продал, щот ми е много свидна, не ме е предала нито веднъж, затва само питам. Предпочитам да се разделя с жената, отколкото с колата. Няма майтап.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Лъжат! Къде е Рено Меган 1.4I?
  • #4
    Ужас ( преди 1 година )
    Само не знам какво прави г класата - кашон в тази класация
  • #3
    Угхйцжй ( преди 1 година )
    Стига с тези американски класации
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно в момента с излизането от шоурума даже малко се вдига цената за първите 6 месеца.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Всеки преценява какъв му е приоритетът, но аз бих предпочел да чакам една или повече години, но да получа нещо ново, отколкото да взема кола на 3 години и на 50 000 или повече километри.
fallback
Последни