fallback

15 автомобила, които ще изкарат над 320 000 км

В списъка преобладават модели на един производител

Колкото по-голям е един автомобили, толкова по-дълго ще изкара без проблеми. Поне това показва проучване на компанията за автомобилни изследвания iSeeCars.com. Уебсайтът посочи превозните средства с най-голям шанс да издържат поне 200 000 мили (320 000 км) и само две от тях не са SUV, пикапи или ванове.

Любопитното е, че в списъка преобладават модели на един и същи японски производител, което е поредното доказателство заради за надеждността на неговите превозни средства. Проучването е направено след анализ на повече от 14,9 млн автомобила, продадени през 2021 г.

15 автомобила, които ще изкарат над 320 000 км (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #32
    анонимен ( преди 2 години )
    От когато имам съвременна кола сменям маслото на 10к и я обслужвам. Всичко е на късмет, те и гаранционни зо 5г. сменят двигатели и др. компоненти, та какво остава за коли на 4-5г. и 200к
  • #31
    анонимен ( преди 2 години )
    Всеки двигател може да издържи 300 000км ако се поддържа правилно. Колкото по често се сменя маслото толкова повече ще издържат механичните компоненти. Сега производителите почнаха да дават указания за смяна на маслото на 15 или дори 20 000км. Това разбира се е в техен интерес вашата кола да издържи точно колкото и е гаранцията и да си купите новия модел. Нас едно време са ни учили че масло се сменя на 3000км. Механиката си е същата. Нищо не се е променило. Просто добавиха много електроника.
  • #30
    младен ( преди 2 години )
    Хм...главно тойоти...що ли... :)
  • #29
    анонимен ( преди 2 години )
    Пежо партнер 330000км.без ремонт перфектен двигател в отлично състояние 1.9.д. железен мотор
  • #28
    анонимен ( преди 2 години )
    На руските им се правеше основен ремонт на 100 хил. Като дойде първия нов внос и се шашнахме, че на километража пише 100 000, а изглежда по-нова от нова Лада. Ама тогава не знаехме, че реално новият внос е бил на около 300 хиляди и километражът е превъртян. Не можехме да си представим, че на Запад карат по 30-40 хил на година, че и повече. Тук за такива километри колата отиваше на ***. Сегашните са още по-издържливи. Ако се поддържа правилно, може да удари милион. Не вярвайте на легенди!
  • #27
    Plamenvelkov ( преди 2 години )
    80% от колите в България са на повече!!
  • #26
    Абе ( преди 2 години )
    Тук е Европа и не искаме постоянно да ни навирате тези американско-жълти легени. Да си ги карат чeрнилките в щатите.
  • #25
    анонимен ( преди 2 години )
    Пак измислени красации, предполагам че повечето от вас поне няколко пъти годишно ползват такси, като влезете в таксито вижте километража, много често ще видите километри над 500_600_700 000км. Питайте бакшиша дали има основен ремонт на двигателя, не броим Шевролет които са ***, но при Шкодите до 800000км. Няма основен ремонт на двигателя. Питайте бакшишите. Тука на Горубляне идват милионници с превъртян на 150К километраж и тръгват едни легенди че ресурса е 150-200К км.
  • #24
    анонимен ( преди 2 години )
    Колите са за да се карат, ако ще въртиш 5-10 км половината в задръстване нормално е да се съсипе за 100-150хил., друго си е да жулкаш по 50км във всяка посока от/до работа
  • #23
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако искате вярвайте, но аз продадох Хюндай Акцент 1.5 на 360 000 км., без ремост на двигателя и кутията, и по-важно, с оригиналния съединител.
fallback
Последни