fallback

Volkswagen показа интериора на новия Amarok

Пикапът ще получи вертикален екран и повече от 30 системи за подпомагане на водача

Подразделението Volkswagen Commercial Vehicles показа интериора на новия Amarok. Съдейки по изображението, предният панел на пикапа ще бъде направен по образ и подобие на този на Ford Ranger. Моделът от второ поколение ще получи виртуален инструментален приборен панел, вертикален „таблет“ и повече от 30 асистиращи системи, от които повече от 20 ще бъдат нови за Amarok.

Именно вертикалният „таблет“ с диагонал от 10 или 12 инча загатва за тясна връзка на новия Volkswagen Amarok с Ford Ranger. Пикапите споделят обща платформа, гама от двигатели и, както се вижда от показания тийзър, имат почти еднакъв салон. Управлението на климатика при модела на VW става през менюто на аудиосистемата, докато във Ford (на долната снимка) са запазили стандартното устройство.

В допълнение към новата мултимедийна система, „вторият“ Amarok ще получи виртуален инструментален клъстър и повече от 30 помощни системи, от които 24 се предлагат за модела за първи път. Сред тях са контрол на лентата на движение, разпознаване на пътни знаци, всестранна видимост и адаптивно осветление. За последното ще отговарят матричните фарове IQ.Light, но те са част от допълнителното оборудване.

Гамата от двигатели ще включва дизелов мотор с 6 цилиндъра и обем 3,0 литра, както и 4-цилиндрови дизелови и бензинови агрегати. Те ще се комбинират с три вида задвижване. Базовите версии ще бъдат със задно предаване, докато по-мощните варианти получават 4х4.

Стартът на производство на пикапа е планиран за края на 2022 г. В зависимост от пазара ще се предлагат варианти с единична и двойна кабина, въпреки че и двете ще се произвеждат в завода на Ford в предградията на Претория (Южна Африка).

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Някакъв б0клук изкопиран виждам аз
  • #4
    Хаха ( преди 1 година )
    Както всеки ФВ! Пълен ***
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Многократно е доказано, че тези ребрандирани коли се провалят, въпреки ниските разходи за "разработка". За чии им е на VW този Форд?
  • #2
    Боб ( преди 1 година )
    Грозотия.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Мъртвороден продукт в Африка Латинска Америка и Азия им трябват работни коне а не дисплеи там имат Тойота Ниссан Исузу и тн.А В Сащ срещу Рам 1500 Форд ф 150 Тойота Тундра Ниссан Титан и Шеви това няма никакъв шанс
fallback
Последни