fallback

Конкурент на Tesla Model 3 беше разграбен за 6 часа

Китайски производител получи над 22 000 поръчки за електрическия си седан

В Китай започна приемът на поръчки за новия електрически седан BYD Seal, проектиран да се конкурира с Tesla Model 3. Само за 6 часа компанията-производител получи 22 637 заявки за автомобила, чиито дизайн е дело на бившия художник на Audi – Волфганг Едер.

BYD Seal

Любопитното е, че BYD планира да произвежда не повече от 5000 бройки от Seal на месец, което означава, че някои от клиентите ще трябва да чакат поне 4 месеца за доставка на автомобила. Седанът е с дължина 4,8 метра, което означава, че е по-голям от Tesla Model 3, като е изграден на платформата 3.0. Тя е собствена разработка на китайската компания.

Предлагат се три модификации по избор - две със задвижване на едната ос и едно задвижване на всички колела. В първия случай електрическата кола е оборудвана с двигател с мощност 204 к.с. на задната ос и батерия от 61 кВт/ч (запас на мощност от около 550 км).

Във втория има електродвигател с мощност 313 к.с. сили и батерия с капацитет 83 кВт/ч (700 км без презареждане). Топ-версията е оборудвана с два електромотора (218 к.с. отпред и 313 к.с. отзад) и същата батерия от 83 кВт/ч. Известно е, че такъв Seal изминава 650 км с едно зареждане и ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди.

Цените на модела започват от 212 000 юана (29 900 евро). За сравнение, Tesla Model 3 Performance в Китай се продава за 349 900 юана (49 500 евро). Засега няма ясно дали Seal ще се продава и в други държави, но китайската компания иска да построи завод в Узбекистан.

fallback
  • #6
    Азис ( преди 3 години )
    С този темп ще настигнат продажбите на Tesla Model 3 след 40 години.
  • #5
    Хари ( преди 3 години )
    намалете километрите с 50% и може да нацелите пробега...
  • #4
    Иванов ( преди 3 години )
    Браво на китайците..Да покажат че Тесла както Айфон не са най добрите..а са най предлаганите..Тесла е с дизайн дървен и вътрешен дизайн е смотан..
  • #3
    край ( преди 3 години )
    Очудващо добъра кръстоска между тесла и рено меган. Колата изглежда добре.
  • #2
    До 1 ( преди 3 години )
    Пишеш простотии от симпатия към комунистите или незнание. Китайските фирми както всички (макар например Тесла директно да плаща 0 цента за рекмама) също имат маркетинг и целят печалби в BYD някои от най-големите акционери са западни фондове а фирмата правеща най-продавания електромобил в Китай - Хонгуанг е 44% на GM
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    На добър час на китайските производители, всички останали да си ходят с наглите си маркетнингови стратегии, следгаранционно и гаранционно рекетиране, Нокиа ви чака да се присъедините.
fallback
Последни