fallback

Конкурент на Tesla Model 3 беше разграбен за 6 часа

Китайски производител получи над 22 000 поръчки за електрическия си седан

В Китай започна приемът на поръчки за новия електрически седан BYD Seal, проектиран да се конкурира с Tesla Model 3. Само за 6 часа компанията-производител получи 22 637 заявки за автомобила, чиито дизайн е дело на бившия художник на Audi – Волфганг Едер.

Любопитното е, че BYD планира да произвежда не повече от 5000 бройки от Seal на месец, което означава, че някои от клиентите ще трябва да чакат поне 4 месеца за доставка на автомобила. Седанът е с дължина 4,8 метра, което означава, че е по-голям от Tesla Model 3, като е изграден на платформата 3.0. Тя е собствена разработка на китайската компания.

Предлагат се три модификации по избор - две със задвижване на едната ос и едно задвижване на всички колела. В първия случай електрическата кола е оборудвана с двигател с мощност 204 к.с. на задната ос и батерия от 61 кВт/ч (запас на мощност от около 550 км).

Във втория има електродвигател с мощност 313 к.с. сили и батерия с капацитет 83 кВт/ч (700 км без презареждане). Топ-версията е оборудвана с два електромотора (218 к.с. отпред и 313 к.с. отзад) и същата батерия от 83 кВт/ч. Известно е, че такъв Seal изминава 650 км с едно зареждане и ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди.

Цените на модела започват от 212 000 юана (29 900 евро). За сравнение, Tesla Model 3 Performance в Китай се продава за 349 900 юана (49 500 евро). Засега няма ясно дали Seal ще се продава и в други държави, но китайската компания иска да построи завод в Узбекистан.

fallback
  • #6
    Азис ( преди 1 година )
    С този темп ще настигнат продажбите на Tesla Model 3 след 40 години.
  • #5
    Хари ( преди 1 година )
    намалете километрите с 50% и може да нацелите пробега...
  • #4
    Иванов ( преди 1 година )
    Браво на китайците..Да покажат че Тесла както Айфон не са най добрите..а са най предлаганите..Тесла е с дизайн дървен и вътрешен дизайн е смотан..
  • #3
    край ( преди 1 година )
    Очудващо добъра кръстоска между тесла и рено меган. Колата изглежда добре.
  • #2
    До 1 ( преди 1 година )
    Пишеш простотии от симпатия към комунистите или незнание. Китайските фирми както всички (макар например Тесла директно да плаща 0 цента за рекмама) също имат маркетинг и целят печалби в BYD някои от най-големите акционери са западни фондове а фирмата правеща най-продавания електромобил в Китай - Хонгуанг е 44% на GM
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    На добър час на китайските производители, всички останали да си ходят с наглите си маркетнингови стратегии, следгаранционно и гаранционно рекетиране, Нокиа ви чака да се присъедините.
fallback
Последни