fallback

Една от най-популярните коли на ток в света получи нови версии

Промените по дизайна трябва да повишат интереса към електромобила

Малката електрическа кола Hongguang Mini се произвежда от Wuling и е най-популярната кола на ток в Китай. През миналата година от нея са продадени 395 451 бройки, което е с 3 пъти повече от 2020 г. Така градският модел остави зад себе си BYD Qin, както и Tesla Model Y.

За да поддържа интереса към електромобила, Wuling представи нова специална версия на Hongguang Mini - геймърската GameBoy. Тя ще се предлага с 4 тематични варианта - Hurricane Phantom, Jungle Traveler, Interstellar Roaming и Party Sweetheart. Всеки от тях се отличава с цвят на каросерията, специален външен декор, дизайн на колелата и на интериора, но са с еднакви фарове с диодни светлини, които са свързани с тънка лента.

Hurricane Phantom е посветен на видеоигри с военна тематика и е боядисан в черно с червени акценти. Interstellar Roaming е вдъхновен от „киберпънка“ и научната фантастика, като има футуристичен вид. Green Jungle Crossing е посветена на приключенските игри, докато Party Sweetheart играе ролята на симулатор.

Размерите също са леко променени в сравнение със стандартния модел. GameBoy Edition се оказа с 80 мм по-дълъг (2997 милиметра), но е със 17 мм по-нисък (1604 милиметра). Промени има и по двигателя, който вече произвежда 41 к.с. вместо досегашните 27 к.с. Геймърската версия ще получи батерия с 26,5 кВт/ч, осигуряваща пробег от 270 км. В градския условия електромобилът ще изминава от 120 до 170 км.

Всичко това вероятно ще увеличи цената на най-популярния китайски електромобил, но не е ясно с колко. Сега стандартният модел струва 4200 долара в базовия си вариант, а най-високите нива на оборудване се продават за 5700 долара.

Още снимки на новите версии на електромобила - вижте в галерията:

fallback
  • #6
    До 3 ( преди 2 години )
    26 киловата батерия вече е под 3000 долара.
  • #5
    до #5 ( преди 2 години )
    Такива неща има и в Италия, Холандия и другите развити държави. У нас е друго: Аз за 5 000 долара знаеш ли кво Бенве ша зема. И като си тръгна за село, по магистралата карам с 200.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    В момента за ел-кола се чака , защо да смъкват цените след като и така успяват да продадат всичко?
  • #3
    Батерии ( преди 2 години )
    И после да ме убеждават че ел колите били скъпи заради скъпите батерии. Явно европейските концерни искат да работят с 2000% печалба. 4200долара е целия автомобил, колко ли струва 26киловатата батерия?
  • #2
    Европата ( преди 2 години )
    А в Европата електрическа кола под 20000 евро няма. И се чака много месеци за доставка.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Много яко.
fallback
Последни