Кратките филми и видеоклипове, направени с маркетингови цели, съществуват от незапомнени времена. Те имат за цел да достигнат до целева група и в крайна сметка да я убедят да закупят продукта.
Последният трик на Mercedes-Benz в тази посока обаче е малко странен. Германският производител засне 8-минутен филм за вампири, като го посвети на Свети Валентин и го нарече „Безсмъртна любов“. Не е ясно към коя целева група точно е насочено видеото, но то е доста забавно.
Идеята в случая е, че Mercedes G-Class всъщност донякъде прилича на вампирите, тъй като има вечен дизайн и обикновените хора нямат идея кога е роден (произведен), стига да не е AMG G65. Всъдеходът е определен като „по-силен от времето“, което означава, че подобно на вампирите и той не остарява.
Основна роля във филма играе певецът Рамон, който е една от изгряващите звезди на световната сцена. Той играе популярен рапър, който води двойствен начин на живот. А в съответствие с видеото Mercedes-Benz открита ексклузивно място за срещи и приятно прекарване на увеличаващата се общност на собствениците на G-Class по целия свят - G-Class Private Lounge.
Това не е първият подобен опит на германската марка. По време на автосалона в Мюнхен през миналата година тя представи концептуалния EQG (електрическа G-Class) с извънземни герои от „Стар Трек“, за да подчертае електрическото бъдеще.
Снимка и видео: Mercedes-Benz