fallback

Кои коли се продават най-трудно дори в кризата?

Изследване на пазара в САЩ показва както новите, така и употребяваните автомобили

Кризата с чиповете и продължаващата пандемия на коронавирус нанесоха сериозни щети на автомобилната индустрия, като тя засегна и повечето от търговците. Заради проблемите с производство има сериозна липса на нови коли на пазара, което кара потребителите да се ориентират към употребявани превозни средства.

Въпреки това, има модели, които са на разположение на дилърите, но това не им помага да се продават по-бързо. Агенция iSeeCars направи проучване на американския пазар през ноември, което трябваше да установи най-бавно продаваните модели за ноември. То показва, че един нов автомобил се задържа средно 42,8 дни, но има и такива, от които търговците не могат да се отърват много по-дълго време.

Лидер в това отношение е Kia Rio, която се задържа при търговците цели 219 дни (повече от половин година). На този модел не му помага и атрактивната цена от 16 557 долара. Същото се отнася и за лидера при кросоувърите Mitsubishi Outlander Sport, чиято продажба отнема средно 207,6 дни на средна цена от 25 403 долара.

Топ 10 на най-бавно продаваните нови автомобили в САЩ за ноември:

Попадането на част от моделите в този списък е обяснимо. Очаква се, че Rio ще напусне американски пазар, докато Infiniti Q50 е на преклонна за модел възраст – повече от 10 години. Променената Mercedes-Benz C-Class все още не е пристигнала в САЩ, а Chevrolet Bolt имаше доста проблеми, които се отразиха на репутацията му.

В същото време цените на употребяваните автомобили скочиха до небесата и откриването на добра сделка е почти невъзможно. Най-трудно в САЩ се продава BMW M3 – средно за 103,6 дни, но това се дължи и на високата му цена – средно 61 006 долара. Следва Subaru BRZ – 90,4 дни, като при него интересното е, че на старо то струва повече от новия модел – 28 326 долара срещу 27 995 долара.

Топ 10 на най-бавно продаваните употребявани автомобили в САЩ за ноември:

fallback
  • #8
    СССР ( преди 2 години )
    САЩ не интересува никого...
  • #7
    Do 4 ( преди 2 години )
    Top comment :ppp
  • #6
    klimbo70 ( преди 2 години )
    Да си ги правят каквото искат! Какво хубаво сме видели от американците, че да ни интересуват! Не се ли махнат от Европа няма да спре пандемията, тя е тяхна работа!
  • #5
    Франсето ( преди 2 години )
    Защото бензинов стар Форд с доч двигател са колите.ИДВА ЕРАТА НА НЕ БАЛЪЦИТЕ
  • #4
    stanetzz ( преди 2 години )
    Понеже превеждате статии от Америка, може да преведете това:It's napping on my grandfather's about American *** market .
  • #3
    Боб ( преди 2 години )
    Дизеловите щайги в България които са изтърбушени ще става все по мъчно да се продават.Купуват се от хора с нисък интелект.
  • #2
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    Живея в Германия и ми прави впечатление за месец рязко се увеличи броят на предлаганите Тесла втора употреба. Много са на само по 5-6к километра. Дали не останаха разочаровани немците от електричката!?....В същото време, в съседна Дания, поръчките са за година напред......
  • #1
    D1 ( преди 2 години )
    Интересни данни, но защо повечето статии са за САЩ. Разбирам че ги заимствате от чужди сайтове или списания, но все пак сайта е насочен за български читатели. Повече бихме се интересували какво се случва на европейският пазар, вместо от места на другата страна на земното кълбо. В Европа има толкова много медии свързани с автомобили, че с информацията от тях може да запълните няколко сайта като този.
fallback
Последни