fallback

20 коли, които повече няма да видим през 2022

От бестселъри на Ford и Mazda до суперколи на Audi и Lamborghini, тези модели слизат от сцената

"Най-голямата промяна в автомобилния свят, откакто двигателят замени коня", каза ни преди време тогавашният главен дизайнер на Peugeot Жил Видал по повод електрическата трансформация в индустрията. Вече сме свидетели на ефектите от цунамито: отначало отделни двигатели, а после и цели модели започнаха да изчезват от пазара. Ето още 20 автомобила, които повече няма да видим на пазара в Европа през 2022 година.       20 коли, които ще изчезнат през 2022 (ГАЛЕРИЯ):

 

 

fallback
  • #5
    До#4 ( преди 2 години )
    В Италия от Фиат се карат основно Панда, 500/Епсилон, 500х, Джип Ренегат. Това са местните производства. Типо идва от Турция и се кара много там. В Италия наистина не е много популярен на вътрешния пазар. Японски не съм забелязал да има повече от обикновено, може би малките модели от европейските заводи.
  • #4
    До 2 ( преди 2 години )
    Това лято бях на почивка в Италия и честно да ти кажа се учудих че много малко Fiat Tipo видях да се кара там. Преди десетина години беше точно обратното и се караше предимно точно този модел в Италия. Нямам идея какво е станало с пазара в Италия но това са голите факти. Другото което ми направи впечатление е че карат Много японски автомобили а преди не беше точно така японска кола много трудно можеше да видиш там.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Глу посто я виж световните продажби къде е Типото някъде с Ладите
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Пазарът в България е много непредставителен за пазарите в Европа. Конкретен пример - Фиат Типо е честа гледка в Испания, Италия, Гърция, но тук не. Може да отсъдиш, че не е продаван модел и ще е грешно.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    странно, че спират СХ-3, тя се продаваше доста тука ако съдя по какво се вижда по улиците. Но оможе би по европата не е било така
fallback
Последни