fallback

Защо знакът за аварийно спиране е толкова важен?

Този шофьор подцени ситуацията и едва не плати с живота си (ВИДЕО)

Всеки шофьор е наясно, че ако му се наложи по някаква причина да спре на пътя – без значение дали заради повреда или инцидент, трябва да пусне аварийните светлини и да извади знака за аварийно спиране, като го постави зад автомобила. При това на достатъчно разстояние, за да предотврати опасна ситуация.

Водачът на Nissan Altima във видеото по-долу не направи нищо такова и едва не заплати с живота си. Вижда се, че е претърпял катастрофа – предното колело е в плачевно състояние. Той обаче небрежно обикаля около колата си, докато авторът на видеото се опитва да привлече вниманието на останалите шофьори.

Това обаче не помага и друг автомобил се врязва в спрялата Altima, след което следват още няколко сблъсъка. Един от водачите се измъкна на косъм от удара, но след това колата му поднесе и се блъсна в мантинелата край пътя.

В крайна сметка спасителните служби пристигат на мястото на катастрофата и вкарват ред в хаоса. До този момент обаче са повредени 6 автомобила, а двама души са ранени и откарани в болница.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #9
    До#8 ( преди 2 години )
    Ами на тази планета съм. Навъртам по около 20 000 км на месец с камиона и съм се нагледал на тези светлини, дето ги няма в дъжд, сняг, че дори и през нощта. Мигат му много хора, а И!диотът си мисли, че е защото кара бавно и ускорява без изобщо да се усети че всъщност фаровете са му изключени, а отзад няма никакви светлини. Пусни си клипове в тубата - пълно е с такива безумци. При евтините и масови автомобили, масово фаровете са изключени.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    7, незнам на коя планета си, но в Америка от години има дневни светлини, в ЕУ също от преди поне 5г. Много от колите, дори на 10+ години имат автоматично включване на светлините. Разбира се, може да си врътнал копчето и да го изключиш, но стандартната фабрична настройка е - да се пускат.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Това е голям проблем в С. Америка. Масово хората не пускат аварийните светлини. Ако обърнете внимание, ще видите, че само проф. шофьори го правят. Има и по-сериозен проблем обаче. Има много И!диоти, които карат без фарове през нощта. Да не говорим, колко са такива, които изобщо не се сещат да са максимално видими за останалите в дъжд/сняг.Не знам, защо автомобилните производители не направят така, че автомобилите да са с включени светлини отпред и отзад от запалването, до изкл. на двигателя? ...
  • #6
    Българина ( преди 2 години )
    Наскоро изкараха виновен един молдовец или украинец(не си спомням), че се е наредил последен на опашката за митницата на Малко Търново, пуснал е кепенците и е заспал. Осъдиха го на няколко години!
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Ми той нито аварийки пусна нито триъгълник извади, и си стои така в най-лява лента. Много е опасно това.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Видето е поредното доказателство, че пътя трябва да се гледа. Тези които се удариха, определено превеха нещо друго, но не и да гледат какво се случва. А колко прелетяха без да намалят изобщо. 3-ти, правилото е да е се спасиш, факт, но трябва да "осигуриш" ПТП - за да не се случват такива неща. т.е аварийни (в новите мдели се пускат сами), жилетка (поне в тъмното) предупреждаваш трафика. А този, вместо да снима, да се беше обаадил по рано на куките
  • #3
    Jedai ( преди 2 години )
    Знака е важен, но по-важно е да се махнеш от пътя (ако ти се живее разбира се).По никакъв повод не се спира на високоскоростен път с повече от две платна, особено в бързите ленти.Ако сте катастрофирали и можете да излезете - махнете се от там веднага!!Това е правилото.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Има си елементарно правило: караш със скорост, която да ти позволи да спреш, след като видиш препятствието в зоната на осветеност на фаровете ти. Т.е. трябва да си познаваш автомобила и най-важното: да имаш сериозно количество ефективен материал в кутията, която носиш между раменете си. Сега само не започвайте с разните му там асистенти, автономности и т.н. - машините помагат, но само на тези, които знаят какво, как и кога да правят и без тях...
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Абе то добре , ама като те изджаса някой на магистралата , не винаги първото което ти идва на ум е да пуснеш авариините и да облечеш жилетката
fallback
Последни