fallback

Как да предпазим автоматичната скоростна кутия от прегряване

5 прости съвета, чието спазване ще спести много неприятности

Работата на хидромеханичните трансмисии е свързана с малко допълнителни трудности, но един от сравнително често срещаните проблеми, особено при по-старите "автоматици", е прегряването. Най-често този проблем се усеща през лятото, въпреки че има много шофьори, които се сблъскват с него и извън този сезон.

Прегряването на автоматичната скоростна кутия ускорява износването на всички движещи се елементи в нея и води до "преждевременната ѝ смърт". Ето и няколко прости съвета, за това, как да се предпазите от него.       5 правила за предпазване на автоматичната скоростна кутия (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    abc ( преди 2 години )
    А пък ръчната не прегравя никога.
  • #7
    Мразя японски коли ( преди 2 години )
    Статията е *** и технически не точна. За тези дето хвалят японските. Аз карам Ауди а6 3.0 кутията се охлажда чрез антифриз :) може цял ден да си в задръстване . Ама вие пак казвайте ,че немските коли не са мислени и са чупливи. Да чупливи са тези с 1милион пробег хаха
  • #6
    Иво ( преди 2 години )
    Аз не намирам разлика дали ще се сменят предавките автоматично или ръчно относно температурата в кутията. Механичните процеси при ръчната смяна са абсолютно същите. Променяте само момента на смяна.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Не мисля че това е нужно за коли които са под 10г и под 200к км.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Това което разбирам е че ако съм в задръстване е за предпочитане ръчната смяна- добър съвет , но трябва да свикнеш да го ползваш
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Ами явно не си слушал внимателно, щото Айсин си имат този проблем. Може да потърсиш за Волво информация, слагат му охладители, нещо като субару-то с допълнителния радиатор или модифициран против прегряване.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Купете си кола, която на разчита на въздушния поток да охлажда ск. кутия ами тя се охлажда от охладителната течност на двигателя и съответно от радиаторите и перката.
  • #1
    Аз ( преди 2 години )
    Абсолютно нищо не разбрах от тази "статия". Въпреки, че сте сложили като автор екип, то е напълно очевдино, че пак началник Пешо я е писал.
fallback
Последни