fallback

Ferrari обяви голяма сервизна акция, но не може да реши проблема

Повече от 5600 суперколи на марката трябва да посетят сервизите

Италианският производител Ferrari обяви сервизна акция, която ще засегне огромен брой автомобили със средно разположен двигател, продадени на пазара в САЩ. Собствениците на моделите 458 и 488 вече са предупредени, че трябва да спрат колите си от движение, защото спирачките им могат да откажат. По-странното в случая е, че Ferrari няма решение на проблема.

Според Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA), сервизната акция ще засегне 5601 превозни средства в Северна Америка, при които е открит проблема. Това моделите 458 Italia (2010-2015 година), 458х Spider (2012-2015 година), 458 Speciale (2014-2015 година), 458 Speciale Aperta (2015 година) и 488 GTB и 488 Spider (2016-2019 година).

При всички автомобили има опасност от изтичане на спирачна течност, което може да доведе до сериозни последствия. В официален документ, публикуван от агенцията за безопасност, се посочва, че Ferrari и компанията Bosch, който е доставчикът на усилвателя на спирачките, си сътрудничат, за да открият причината за повредата.

Проблемът в случая е, че шофьорите обаче ще узнаят за проблема с активирането на предупредителна лампа на таблото, когато количеството спирачна течност спадне до по-малко от 50%. Ако това се случи, те трябва веднага да се свържат със сервиз на Ferrari, където колата им да бъде транспортирана.

Снимки: Ferrari

fallback
  • #9
    Фастер ( преди 3 години )
    Така е със снобарските ферарита,друго си е ламбо ,коьнинсег или американска ламя!Филма Форд срещу Ферари показва надменноста на шефовете от ферари и скапанящината им още от ония години!
  • #8
    Тайгъра ( преди 3 години )
    Кви алфи,кви пет лева?Тея трябва тоалетни да започнат да произвеждат най-накрая!
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Верно е за немските части и Алфа, да хахахаха. Сега се сещам, че тънкостите в 1.9 JTDM мотора са с Pierburg EGR-a и смукателния колектор от същата марка.
  • #6
    kvy ( преди 3 години )
    Ферари използва Електроника и на Магнет Марели. С тях няма проблем. Имал съм Алфа с управление Бош. Имах си доста проблеми с нея. След това Ланча със система Денсо. Ми за 100 к км при мен един проблем е нямала.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    БОШ заливат всички автомобилни производители с всякакви компоненти, до сега не съм чул някой да се е оплакал и да е преминал към друг доставчик. Аз поне за такъв проблем с изтичането на спирачна течност не съм чул а Ферари не са единствения клиент на БОШ, така че не обвинявайте предварително. В случая проблема не се е появил вчера, става въпрос за модели от преди 6 години, Ферари със сигурност са знаели за проблема, но са го неглижирали, сега пред угроза от многомилионна глоба се сетиха.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Нормално, всичко което може да се развали в италиански автомобил е немско. Същото беше с рейките на VW в алфа, електроника на бош и т.н.
  • #3
    Хмм... ( преди 3 години )
    на крив макарон Bosch-а му пречи!
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Може ли Бош да не си оставят ръцете някъде. Спомням си миналата година Елън Мъск колко ги псуваше заради електрониката им...
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    От личен опит с Алфа - всичко, което може са се развали в една италианска кола много често е немско производство
fallback
Последни