fallback

Audi представи луксозен електрически роудстър

Skysphere е първият от трите нови модела, показващи бъдещия дизайн на марката

Компанията Audi разкри първия от трите си концептуалния модела „сфери“, които показват бъдещото направление на дизайна на марката. Това е напълно електрическият роудстър Skysphere, чиято премиера пред публика ще се състои в края на седмицата.

Пропорциите на Audi Skysphere са вдъхновени от модела Horch 853 от 1930 година. Машината тежи около 1,8 тона, като размерите могат да варират. Тя представлява трансформър, подобен на концепта Renault Morphoz, тъй като дължината се увеличава с с 250 мм, като цялото това разстояние се пада на междуосието. Затова в режим Sport роудстърът е дълъг 4949 мм, а в комфортния Grand Touring, където се активира автопилот от четвърто поколение, дължината вече е 5190 мм.

Audi Skysphere получава оригинални 23-цолови джанти с аеродинамичен дизайн, активно пневматично окачване с възможност за намаляване на пътния просвет с 10 мм, кормилно управление без механична връзка и завиващи колела на задната ос.

Движението на концепта се осъществява с електромотор с мощност 465 киловата (632,4 к.с.) и 750 Нм, поставен на задната ос. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4 секунди. Батериите са с капацитет 80 кВт/ч, като осигуряват пробег от 500 км по цикъла WLTP, като този показател е за режима GT.

Интериорът на Audi Skysphere съчетава класически стил „арт-деко“, който в компанията определят като „безпроблемна цифрова екостистема“. При преминаване в режим „Гран Турър“ воланът и педалите се прибират, създавайки усещане за допълнително вътрешно пространство, а пътниците могат да се развличат благодарение на мултимедийна система с разширени възможности.

Още снимки на концептуалния роудстър на Audi - вижте в галерията:

Публичният дебют на Audi Skysphere ще се състои в рамките на ежегодната Monterey Car Week в Калифорния, която започва на 13 август. По-късно към роудстъра ще се присъединят още два концептуални модела на същата тематика - Grandsphere и Urbansphere.

Снимки: Audi

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Всъщност се пише в оригинал Art Deco... Ар деко се чува вероятно при произнасянето.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    не ми е ясно защо автопроизводителите не покриват с полиуретаново фолио автомобилите и след покупката първото което се налага е да се фолира автомобила
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    В кабриолет се усеща големия плюс на това задвижване - вятърът в косите
  • #4
    APP ( преди 2 години )
    Това возило може би никога няма да излезе на пътя или поне не в този си вид , който не е особено привлекателен, но пък кара Ауди феновете да цъкат като часовници и въздишат по него.Според мен не им се е получило с дизайна. Ауди имат далече по красиви модели
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Германците пак се дънят нищо ново
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    С изключение на огромната и ненужна решетка, изглежда добре. Дай ми да карам италиански дизел, пък ти си карай тди-то.
  • #1
    край ( преди 2 години )
    Идеална. Батериите ги правят в Монбат с италиански ***.Немска ел. кола - това е като италиански дизел - има го ама света може и без него.
fallback
Последни