BMW е най-продаваната премиум марка в Съединените щати, след като успя да изпревари Mercedes и Lexus през второто тримесечие. Баварците са продали общо 96 561 автомобила за периода април-юни - цели 90% ръст спрямо миналата година, когато Щатите бяха в локдаун. Две трети от продажбите се падат на кросоувърите от Х-сериите.
Lexus заема втората позиция с 83 459 доставени автомобила, от които 28 000 се падат на кросоувъра RX. Mercedes-Benz, който водеше през първата четвърт на годината, сега изостава, отчитайки 82 390 доставки, 39% ръст на годишна база. Най-продаваният модел на марката е GLE, с 19 037 пласирани бройки.
Общо от началото на година BMW води на Mercedes с над 7000 бройки, докато по същото време на 2020 година гигантът от Щутгарт имаше 16 800 автомобила аванс.
Общо пазарът на премиум автомобили в САЩ отчита 63% ръст за полугодието, с над 624 000 продадени бройки. В подреждането по марки четвъртото място е за Tesla, която достави 73 300 автомобила през второто тримесечие, а четвърти са Audi с 66 695 автомобила. Продажбите на някои други марки: Volvo - 36 515, Porsche - 18 958, Genesis - 11 076 (ръст от 209%).