fallback

Mercedes-AMG разкри част от тайните на новия SL

Роудстърът с 4 места е разработен от нулата за 3 години

С няколко изключения - като Mazda MX-5 Miata и странния кабриолет Volkswagen T-Roc, традиционният кабриолет е почти мъртъв. Дори луксозните марки намаляват броя на кабриолетите, тъй като популярността на този сегмент е намалява значително през последните 15 години.

Доказателство за това е решението на Mercedes-Benz за премахването на AMG GT Roadster, като неговото място ще бъде заето от новото поколение на SL. Моделът е разработен от спортното подразделение на марката в Афалтербах и ще бъде показано по-късно тази година. Сега обаче от компанията разкриха някои негови тайни.

От Mercedes обясняват, че създаването автомобил с конфигурация 2+2 седалки и адаптирането към голям брой задвижващи агрегати е било истинско предизвикателство за инженерите. Крайният резултат е комбинация от алуминий, стомана, магнезий и композитни влакна, като така са постигнати максимална твърдост и намаляване на теглото.

Представител на компанията допълва, че новият SL ще предлага висок комфорт и изключителна безопасност, като получава специална система за защита при преобръщане, която се активира със светкавична скорост.

Новата структура на каросерията при SL е с 18% по-висока от досега използваната при AMG GT Roadster. Напречната твърдост се е увеличила с 50%, а надлъжната - с 40%. Това ще се отрази положително на управлението, а също така ще намали теглото, като каросерията ще тежи едва 270 кг. без допълнителните елементи по нея - врати, багажник и др.

От Mercedes-AMG посочват, че един от основните приоритети по време на фазата на разработка е бил максимално да се намали центъра на тежестта. Създаването на модела от нулата до одобряването на пускането му в производство е отнело 3 години на инженерите от Афалтербах. Новият SL ще се сглобява в завода в Бремен, където де произвеждаше и предишното поколение R231.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Вече не е тайна, че се правят на базата на Рено
  • #8
    ихаа ( преди 3 години )
    да де в баничарки ползват, колкото за смях да станат
  • #7
    ФрансеПрасе ( преди 3 години )
    Двигател-Рено,доказаха се като добри кучета и в Мерцедес.
  • #6
    Синклер ( преди 3 години )
    А двигател?Бъдещето е в електричеството.
  • #5
    Йохи ( преди 3 години )
    Смейте се на Рено,ама Мерцедес им използва двигателите и прави техни модели по лиценз!Или бъркам?
  • #4
    Макарон ( преди 3 години )
    Абе, баковци, тоз SL не е ли същото нящо кат CL,SEC и старите SL-и? Я доколко га разбирам трябва да бъде дву врата S-ка, а пък вече има такава в моделната гъба?
  • #3
    Мхм ... ( преди 3 години )
    от една такава платформа рено ще издялка поне 10 еднодневки.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Това е старата платформа на Рено.
  • #1
    шекеризми ( преди 3 години )
    "..максимално да се намали центъра на тежестта." - Шекерчоу центъра на тежеста се СНИЖАВА, намалява се общата тежест!
fallback
Последни