fallback

Mercedes-Benz пусна на пазара E-Class с разход 1,4 л/100 км

Икономичният седан с увеличено междуосие получава индекс E 350 eL

Компанията Mercedes-Benz пуска на пазара E-Class, чийто разход е 1,4 л/100 км. Хибридната версия на модела е с увеличено със 140 мм разстояние между двете оси и на първо време ще се предлага в Китай.

От познатата вече удължена E-Class новият хибрид се отличава на външен вид единствено по задната си част, където са се появи два порта за зареждане. Левият е за бързо зареждане, докато десният - за получавана на енергия от стандартна електропреносна мрежа. Отзад е поставен и надпис E 350 eL.

Хибридният седан се задвижва от бензиново-електрически силов агрегат. В него влизат турбодвигател с обем 2,0 литра и мощност 211 к.с. и 350 Нм, електромотор със 122 к.с. и батерия с капацитет 15,6 кВт/ч. Това осигурява ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,7 секунди.

Инженерите на Mercedes са акцентирали именно върху икономията на гориво и затова тази E-Class в смесен цикъл харчи близо 1,5 пъти по-малко в сравнение с предлагания в Европа хибрид Е 300 е. Пробегът само на ток при китайския вариант е 120 км, но това е измерено по стария цикъл NEDC, което означава, че реалният резултат е по-малък.

Версията Mercedes-Benz E 350 eL оценена на 522 000 юана (80 500 щатски долара), което е с 18% повече от стандартната удължена E-Class. Нейната цена стартира от 440 000 юана (67 800 долара).

Снимка: Autohome.com.cn

fallback
  • #9
    Дрът Филипополски ба ( преди 3 години )
    Преди 7 години пуснаха 1то зелено такси в Пловдив Тойота Приус 7 годишна. На 2та седмица се дърпаха с Киа Соната 6 цилиндрова.Тоя с Киа-та ми е приятел имаше 15на коли. От спирка Тунела Север/Капана/ до Тунела Юг/Център/ го биха с 50 метра. Първата седмица после беше все Зелен. Втората му поотмина и пожълтя. На третата горе долу са"упрай" побеля си човека и пак пропи бира. Оня с Приуса разправяше че много му харчи 4-4.5л.бензин и ще и слага метан, та не знам!!!
  • #8
    до 8 ( преди 3 години )
    Нищо подобно. Като купуваш кола, блееш или си правиш сметката коя е за твоя случай? Този мерджан е за хора с паркомясто с ток, които вечер я бодват и градско въртят на ток (оооо нямаш идея Лийф със 110 коня как наказва на старта), който кеф им струва 2 кинта на 100 км. Другия кеф е, че в трафика не чади да празен ход и не се тресе. А за дълъг път е 211 коня на автопилот, обаче като смажеш газта става 300. Да не мислиш, че батерията пада на 0? ВИНАГИ има буфер, който се пълни на всяко спиране хех
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    По голяма глпост от хибрида няма.Като не е на батерия си я нодиш пак само дето харчи повече мъртвец е и замърсявя повече.Щото ако беше 2.0 при тва тегло само на двг се сещаш колко върви икономично и екологично е.А с това е още по зле щото ако не си го заредил допълнителното тегло на батерия и електроматор ептен убива характеристики качва разход и трови повече.Подържаш и две коли хем двг хем електрички.Ама само на ток ептен си за никъде.Проблема с екологията е друг че китай са 1.5 млрд там е беда
  • #6
    Браво ( преди 3 години )
    А пък един комшия ми разказа че Пешо кварталния майстор имал разработка на газова уредба с хидрометанов инжекцион с която може да направи всяка една кола може да харчи под 1 литър на 100км. Но понеже не искал мафиотите да му откраднат идеята и затова я пазел в тайна. Бил си направил тайно негова кола и така карал вече 20години. И аз сега като се замисля аз него на бензиностанцията никога не съм го виждал а пък той не слиза от колата и почти всяка събота ходи на разходки до съседните държави.
  • #5
    мармот, шоколади, за ( преди 3 години )
    Само са забравили да споменат, че тези 1.4л ги връща колата на всеки 100км, не ги сипваш ти...Имам колега са хибрид Хюдай Йоник. Купи я нова заради "разхода". Питай ме как 1.6 двигател гори 2-3-4 :) Точно никога. Праска си ги едно 7-8 и това е.И тоя бенц е така, 211коня... ай бегай.. тия коне не пасат хич.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    То и на моята КИА и дават 8 градско ама аз под 12 не виждам...
  • #3
    v-1 ( преди 3 години )
    Ами такъв е тестовия цикъл в стандарта коелга :)Тъпо е, но така трябва да го правят. Един колега караше миналата седмица един ФВ ИД3, беше взел под наем да пробва. Официално го дават около 400км с едно зареждане, само че като го караш със 160км/ч - от София до Пазарджик и батерията е празна за 115 км. та така :))
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    1.4/100 ама приравнено с цената на "бензин спрямо електричество", измерено при 100% батерия отначало, при 22 градуса, без наклано, без насрещен вятър, при отсечка от 60-70 км, с константа скорост от 90км/ч.То е, като Ionic-а - дават ти го 2.2 на 100 км, ама даже на смесено гори по 4.5/100, а като свърши батерията след 50-100 км, скача на 7-8.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    80 бона за тва Рено ?
fallback
Последни