fallback

10-те най-бързи коли от 0 до 100 км/ч

Тези серийни автомобили постигат между 2,4 и 2,9 секунди

Един ден вероятно ще спрем да съдим за колите по това колко са бързи и ще гледаме само автономността им. Дотогава обаче най-впечатляващият им показател е именно бързината, базирана на класическите данни за ускорение от 0 до 100 км/ч. Някои от тях дори се оказват по-бързи от обявеното от производителя, като това е доказано с независими тестове.

В предизвикателството вече се включиха и електрическите автомобили. С помощта на изданието Motor1 ви представяме 10-те най-бързи коли на пазара, които успяват да вдигнат 100 км/ч от място за по-малко от 3 секунди. В списъка са включени само серийни модели. Няма специални версии или автомобили в ограничен тираж, въпреки че за един от тях може да спори дали не е такъв.

10-те най-бързи коли от 0 до 100 км/ч (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    Laik ( преди 2 години )
    Няма нито едно Pagani. Ами че то и Zonda и Huayra ускоряват за под 2.5, 2.6 сек. а пък Huayra BC и под 2 сек.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Тази класация издиша отвсякъде. Има толкова други коли, които липсват.
  • #14
    Деазнам ( преди 2 години )
    Аз не видях Демона който е 2.3 секунди
  • #13
    Момо ( преди 3 години )
    Не видях GTRa, който е за 2.8, което влиза в посочените параметри. Сега, че е стар модел вече и има нужда от наследник то е ясно, даже и на мен като негов фен вече малко ми достига. Иначе има и други коли, които имат подобни времена на ускорение като посочените в класацията и би било по-коректно според мен да е топ 20 примерно. Това е от мен, хубав ден на всички!!!
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Любимите коли на всички 8 годишни.
  • #11
    Цветомир ( преди 3 години )
    Golf Boba ги бие всички те
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Редно е и да се напишат цените на тези хипер бързи автомобили, човек да си направи сметката... иначе, определено каквото и да вземеш няма да сбъркаш. На мен Теслата е N1, цялата концепция и идея ми харесва, външно става, вътре ще се приживее, важното, че тя е и най-евтина от всичко изброено. 911, ферари или Ламбо, все тая, няма компромиси.
  • #9
    До #14 ( преди 3 години )
    Ти само на ускорение до 100 ли ги мериш спортните коли? :D ха-ха-хаНе ти ли идва на ум, че всеки голям производител може да направи изпратено мощна кола с ускорение 2 секунди до 100, но ако може да я ПРОДАВА!На ФВ това им е номера, да си правят реклама и да продават недоразумения. Ако някой ми обясни каква е ползата от кола с 1000 к.с., освен да се вземат парите на някой богаташ с къса пи*ка, ще съм благодарен ;)
  • #8
    Оризарин ( преди 3 години )
    Набива се на очи че Фолксваген си остава спортна марка номер едно като останалите дори да ги сложиш заедно пак са по слаби. Отново се вижда че най пенсионерски са японските сапунерки
  • #7
    Макарон ( преди 3 години )
    Къде са Koengisegg Jesko, Regera, 1:1, RS, Dodge Demon, Hellcat, Ламборгини няма ли, което да набира ужасно бързо? SSC Tuatara, Hennesy-то, което не е базирано на Лотус, а е собствено производство? Абсолютно дезориентираща "статия".
fallback
Последни