fallback

Volkswagen представи най-големия си кросоувър

Talagon е дълъг над 5,15 метра и получава трети ред седалки

Доскоро най-големият кросоувър в гамата на Volkswagen беше Teramont, който на пазара в Северна Америка е известен като Atlas, но сега ще му се наложи да се раздели с тази титла. На автосалона в Шанхай германският производител представи серийния Volkswagen Talagon, който на външен вид не изглежда толкова масивен, но превъзхожда Teramont като габарити.

Всъщност, новият модел е серийния вариант на прототипа Volkswagen SMV Concept, който беше представен преди 2 години, но не е претърпял изменения с изключение на името. Talagon е създаден за компанията FAW Volkswagen, докато с производството на Teramont в Китай се занимава SAIC Volkswagen. Това формално "разделяне на труда" е характерно както за компаниите на Volkswagen, така и са останалите глобални играчи на китайския пазар.

Кросоувърите имат една и съща платформа - MQB с напречно разположение на двигателя и еднакво междуосие - 2980 мм. Дължината на Talagon е 5152 мм срещу 5039 на Teramont, широчината е 2002 срещу 1898 мм, а височината - 1795 срещу 177 мм. На снимките е версията R-Line със спортни брони, които няма да бъдат поставяни на базовите версии. Всички варианти имат светодиодни фарове, а максималният размер на джантите е 21 цола.

И ако салонът на Teramont е в стила на предишното поколение на моделите на Volkswagen, то този на Talagon е като на новия Golf. Има изобилие от гланц, 8-инчов екран на мултимедията, малък джойстик на скоростната кутия, а блокът за управление на климатика е със сензори.

В стандартното оборудване на модела влиза трети реда седалки, а пасажерите на втория реда имат отделен климатик и панорамен покрив. Багажникът обаче е съвсем малък.

Технически Talagon и Teramont са идентични поне за Китай. Базовият вариант получава 4-цилиндров 2.0 TSI (186 к.с.) и предно задвижване, средната версия е форсирана до 220 к.с. и е със задвижване на четирите колела, а на върха на гамата е турбомотор VR6 2.5 (299 к.с.) и 4х4. Всички варианти са със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с воен съединител.

Най-големият кросоувър на Volkswagen излиза на пазара през лятото, като ще се продава само в Китай. Той обаче не е най-дългият модел на марката, която предлага на местния пазар и миниванът Viloran с дължина 5346 мм.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Един таурег е в пъти по красив от това баш за Китай си е.
  • #13
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Тесларите са малко по-интелигентни от вагаджиите, но и двата вида са яко зомбирани с пропаганда.
  • #12
    Даниел ( преди 3 години )
    Хаха ето и един психовагаджия, на който ще хареса и голф 2 с таблет вместо радио, ако му кажат от ваг, че това е топ фолк на последна платформа. Чудя се, вагаджиите или тесларите са, по-умодефицитни.
  • #11
    Ммммм ( преди 3 години )
    Гроздето е кисело, щото е високо, така че тихо!
  • #10
    Даниел ( преди 3 години )
    Умопомрачително грозно нещо. Изглежда, като наежен Фолксваген шаран. Добре че на китайците са им дръпнати очите, та да не виждат какво ужасилище ще купуват. Сигурен съм, че дори и на заклет фолксвагенсектант трудно ще се хареса този Франкенщайн. Относно функционалност предполагам, че ще е топ.
  • #9
    Я тука ( преди 3 години )
    не виждам ***, отзад си е чисто Рено Колеос,а отпред е някакава откачена Хамериканска 'Онда.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Все се каня да те питам - Как можа да се кръстиш на екс-тремент?! Иначе гласове чуваш ли?
  • #7
    д-р Исня ( преди 3 години )
    Това кой ще го купи? Еле па без багажник!
  • #6
    APP ( преди 3 години )
    От всички последни модели VW това ми изглежда най грозното което някога са правили. Може да е функционално и натъпкано с всякакви екстри но с дизайна са се изложили.А си мислех че само Тойота правят SUV грозилеци.
  • #5
    VAYK ( преди 3 години )
    Пиша основно в теми за ел. ППС-та, но не можах да не се разсмея при вида на този кошник създаден от ФВ:)))
fallback
Последни