fallback

Обновeният VW Polo почти се превърна в Golf

Фейслифтът на популярния модел ще се предлага само с бензинови мотори

Компанията Volkswagen провежда последни настройки на обновения си хечбек Polo. Премиерата на модела е насрочена за 22 април, но снимки на тестови прототип без никакъв камуфлаж се появи в няколко европейски автомобилни издания.

От тях става ясно, че на външен вид фейслифтът на Polo се доближава до "баткото" Golf. В предната част на прототипа се виждат тесни светлини, решетка на радиатора и брони, които са в стила на по-големия модел. Дизайнерите на Volkswagen са се отказали от квадратните задни светлини, като те са заменени от петоъгълни.

Що се касае до интериора, той също ще бъде променен. Вече е известно, че Audi се отказва от най-малкия си модел - A1, така че е напълно логично обновеното Polo да получи елементи от неговото премиум-оборудване. Volkswagen е модернизирал и информационно-развлекателната система на хечбека, който получава и функция "комфорт". Цифровият приборен панел обаче си остава само опция.

Известно е още, че за обновеното Polo се предвиждат само бензинови двигатели. Това са добре познатите 1,0-литров мотори с мощност от 95 до 110 к.с., както и 1,5-литровия със 150 к.с. Всички агрегати са оптимизирани от гледна точка на разход на гориво и на вредни емисии, като се комбинират с 6-степенна механична скоростна кутия, както и с роботизирана 7-степенна DSG.

Дизелови и хибридни версии при фейслифта на Polo не е се очакват. Не ясна съдбата на високопроизводителния вариант Polo GTI.

Снимки: Auto Motor und Sport

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Ааа той Леона какво е?
  • #8
    Гергин от с. Мала цъ ( преди 3 години )
    Тва си е чист Леон ако ме питате мен, не е голф. Само къде не са му направили 1.6 105 к.с дизел.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    150 коня на това купе ще е супер.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Нормално е, то с всяко поколение като расте с 5 см, след няколко стотин години и S класата ще догони...
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Мъск е от Южна Африка, където има меко казано "малки" залежи от редки елементи. Най-големите защитници на електромобилите са от Холандия, Дания и прочие стари. богати европейски страни, които привидно не произвеждат нищо съществено, но имат стабилни връзки в цяла Африка и по-специално районите, богати на редки елементи. А трзи редки елементи много удобно се използват при електричките. Та пак ще се робува на лоби, просто замърсяването ще се измести от големите градове в Африкика.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз мразя *** и вегани но харесвам тесла, не защото правят хубави коли ами защото ако ги нямаше производителите все още щяха да обясняват на правителствата, че ел. коли са невъзможни, както правиха последните 30 години. Тесла показа че може да има ел. коли и робуването нефто-долара е към края си, което е най-важното следствие от ел. коли.
  • #3
    бляя ( преди 3 години )
    Харесвах автомобилите на тесла, но като гледам какви сектанти са фенове на тези електромобили.....вече не ги харесвам. Тея тесладжии са като джендърите, веганите и други такива отвратителни грешки на еволюцията :)
  • #2
    до 1 ( преди 3 години )
    Как гледам, Теслата бая далече те е завела, не знам дали ще можеш сам да се върнеш!! Май чичо Доктор ще помага!!
  • #1
    Striker ( преди 3 години )
    Абе тия ВАГ-ин-ал още ли мърдат, хахаха! Може ли в 2021-ва година, когато Тесла води всички за носа, да произведеш такова нещо? Поло?! То концепцията му е от 1970-та и промените са предимно еволюционни. Ама...заслужават си да пропадат, де.
fallback
Последни