fallback

Три хибрида на Mercedes ще предлагат рекорден пробег само на ток

Новите C-Class и S-Class, както и GLE, изминават до 100 км на електричество

Германският производител Mercedes-Benz съвсем наскоро представи новата C-Class, която ще получи и plug-in (зареждащ се) хибриден вариант. От компанията сега обявиха, че тази версия на модела ще може да измине 100 км само на електричество, като това е изчислено по цикъла WLTP.

Разликата с предишното поколение на C-Class е забележителна, тъй като то постигаше само 55 км пробег на ток. Промяната се дължи на батерията с капацитет 25,4 кВт/ч, която захранва електрически мотор със 129 к.с. Отделно тази версия разполага е с бензинов двигател с 4 цилиндъра, развиващ 204 к.с.

От Mercedes-Benz допълват, че същата задвижваща система ще получат още два хибрида (PHEV) на марката. Това са SUV-моделът GLE и флагманът на производителя от Щутгарт - S-Class, чието ново поколение излезе през 2020 година.

"Тези автомобили се превръщат един разумен вариант, защото от понеделник до петък, когато ходите на работа, можете да карате с нулеви вредни емисии в града, но едновременно с това имате на разположение двигател с вътрешно горене, който ще ви осигури нужната мощност и гъвкавост, ако се нуждаете", коментира главният изпълнителен директор на Daimler - Ола Калениус.

Пробег от 100 км само на електричество е рекорд сред хибридните модели на пазара. Досега най-доброто постижение се държеше от вече спрения от производство Chevrolet Volt, който можеше да измине 83 км само на електричество.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #6
    Блажени са... ( преди 3 години )
    увредените от системно ползване на рено във вярата им за Мерцедес! )))
  • #5
    До 4 ( преди 3 години )
    Е то и Мерцедесите вече ги правят на базата на Рено.
  • #4
    Гот ( преди 3 години )
    24 кВтч е батерията на чистия електромобил Лийф (110 коня), а 130 коня е електрическата Кона, която е 1.7 тона и пили здраво гумите с 395 нютона от 0 оборота. Тоест под капака на Мерджана се крие пълноразмерен електромобил. С тая мощност ще набира 60 за малко над 4 секунди.
  • #3
    До #1 ( преди 3 години )
    За това има хора за Мерцедеси и увредени за неуДачиите на рено!
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз лично не виждам смисъл в чак толкова големи батерии на хибридите. Ако търкаляш по 100км на ден, няма начин да нямаш и скоростна отсечка, която вероятно да се мине на бензин, съответно дозареждаш батерията. Също така при студено време двигателя работи по малко за да си поддържа температурата, за да е готов при нужда. Реално при налична инфраструктура 20-30 км на ток (8-10 кВч батерия) биха били достатъчни и ще смъкнат порядъчно цената
  • #1
    none ( преди 3 години )
    На хартия тези автомобили, наистина изглеждат разумен вариант, докато не стигнем до страницата с цената (умишлено или не неспомената тук). Там всеки разумен човек или се отказва, в полза на обикновен бензин / дизел или продължава с ясното съзнание за финансовото бедствие което ще го сполети като брои 100К лв. (в случая с Мерцедес и повече), за нещо което нормално не струва повече от 70К. Да не говорим че въпросните хибриди са ефективни само в града или при ниски скорости.
fallback
Последни