fallback

Извратеният Rolls-Royce на Джъстин Бийбър

Основно преработеният Wraith на поп звездата копира електрическия 103EX

Известните личности обичат да демонстрират статуса си чрез покупката на скъпи нови коли. Това се отнася най-вече до рап-изпълнителите и певците отвъд Океана, които искат да привлекат вниманието на традиционно по-младата си аудитория. И често новите машини не са достатъчни, което води до трайни и странни намеси от специализирани фирми за доработка.

Канадският поп-изпълнител Джъстин Бийбър не е изключение от горното твърдение. Бийбър никога не се е срамувал от страстта си към колите, като е притежавал доста атрактивни модели. Разбира се, повечето машини на певеца винаги са минавали през някаква доработка, за да се отличават рязко от останалите лъскави возила. И докато някои проекти, като бодикита за Ferrari-то му са доста яки, то никога няма да му простим боядисания в розово като с "баданарка" Lamborghini Urus, който е срам както за канадеца, така и за автомобилната индустрия.

Все още нямаме идея към какво да причислим актуалното возило на звездата. Започнал живота си като Rolls-Royce Wraith, автомобилът сега няма много общо с първообраза си. И ако ви напомня за нещо познато, очевидно е, че заемките в дизайна са от електрическия прототип на британците 103EX.

Явно Бийбър доста е харесал идеята за електрическата лимузина на Rolls-Royce и докато чака да се появи е решил да си направи фалшива. Всъщност, очевидно не се е справил сам, а се е доверил на фирма за тунинг. Според запознати, става въпрос за известното американско ателие West Coast Customs.

West Coast са известни с модифицирането на автомобили, като сред проектите им има и такива, които карат един автомобил да прилича на друг, или на нереализирана концепция. Сред ярките примери за това е фалшивото Lamborghini Reventon на певеца Крис Брайн, което в основата си е доброто старо Gallardo.

Връщайки се на странния Rolls-Royce на Бийбър, идеята за копиране на 103EX е интересна, но изпълнението й в чист вид е невъзможно. При концепцията, капаците на колелата се движат заедно с гумите, което е невъзможно при истинска кола с движещо се окачване. Така че изпълнението на тунерите е по-скоро масивен бодикит, със също така масивни колесни арки, под които е оставено място за завиване на колелата.

Броните на машината също са интересни - докато предната прилича на дело на някоя от компаниите, специализирани в доработка на британските суперлимузини, то задната е малко като "заета" от някой модел на Maserati. При всички случаи, машината привли`а погледите и снимките й се споделят в социалните мрежи лавинообразно.

   Повече снимки на странния Rolls-Royce вижте в галерията:

fallback
  • #5
    Яна ( преди 3 години )
    Много го хейтите ама той сам си ги изкарал тия пари е ще ги харчи за каквото иска няма да пита вас.
  • #4
    Христо ( преди 3 години )
    Браво на Биибър, доста е глупав. Хората харесват това. Ако запази новото ще продължава да жъне успехи.
  • #3
    И.а ( преди 3 години )
    Как му сменяш гума на това или е с тия новите на вътре със спици и няма пукане.
  • #2
    Явор ( преди 3 години )
    Колата не струва
  • #1
    Д-р Исня ( преди 3 години )
    За да е пълна гаврата, първо Ролсът е бил "убит" и после е започнало онождането на трупа с бибъроновия крив и недъгав ***.
fallback
Последни