fallback

Проблемите на хибридните автомобили - митове или истини

В повечето случаи притесненията на собствениците са напълно неоснователни

През последите години хибридните модели станаха неизменна част от автомобилната индустрия. Те вече се предлагат от почти всички производители, като имат няколко предимства спрямо превозните средства с двигател с вътрешно горене. Допълнителният електромотор помага за увеличение на мощността, както и за намаляване на разхода на гориво и на вредните емисии.

Много шофьори обаче все още са скептично настроени спрямо хибридите. Те са на мнение, че допълнителното оборудване (най-вече повечето електронни системи) правят тези модели не само по-сложи, но и съответно намаляват надеждността им. Затова нека видим дали някои от най-честите твърденията за хибридите отговарят на истината.

Истини и митове за хибридните автомобили (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    bechstroi@abv.bg ( преди 2 години )
    колеги като бъдещ собственик на Тойота хибрид имам опасение че след като потеглям на ток как зимно време ще подгрявам бензиновия двигател той винаги ще заработва студен при малко повече обороти
  • #7
    Ниро ( преди 3 години )
    Аз предпочетох хибрид вместо плъгин хибрид. Заради повечето пространство и цената разбира се. Доволен съм. В града наистина е икономичен. На дълго разхода е нормален като на обикновена бензинака с малката подробност, че аз съм със автоматик. Динамика не му липсва но е за сметка на разхода.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    #4 аз бих изчакал по-добро решение от текущите електрички, но с регулярен бензин или дизел.. със сигурност "спестяването" при меките хибриди не е огромно, за съжаление и екологичният ефект е или минимален или най-малкото съмнителен. Т.е. мъчим се зорлем да сме нещо което не върши работа
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    #3 така, да приемем че всичко е прекрасно и розово, а колко плати за този автомобил ако не е тайна :)
  • #4
    propov ( преди 3 години )
    В хибрида е истината. Имаш основното което дава автомобила - свободата. Имаш и реална възможност да икономисаш много гориво с ежедневните кратки пътувания. Като бонус идва и високата сумарна мощност на системата. За мен това е единствения вариант за бъдещето. Чист ел. автомобил е много рискован заради пробега и зареждането. Прави те зависим.
  • #3
    к. к. ( преди 3 години )
    Карам в София плъгин хибрид с ел. обхват 50 км. лятото и 40 км. зимата. Градското ми е само на ток, на нощна енергия ми струва 1.40 лв. за 100% пълна батерия. Излизам на магистралата на ток, прибирам се от магистралата също на ток. Ако там, където отивам, има контакт, зареждам... На морето лятото също карам само на ток, безплатно зареждам в хотела...
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    спонсорирана минутка за реклама на хибридите... всичко им е супер, как не сме всички на хибриди вече да се чуди човек?! Колите от тип "нито риба, нито рак" далеч не са идеални, дори за градското за което уж са направени... плъгин хибридите са горе долу ок ако се кара изцяло на ток, но често се зарежда и трябва да се осигури схема в къщи и там където се ходи да има удобно и освен това са доста скъпи. Регулярните хибриди извън града са просто не-ефективни... в града - мното зависи как се кара.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    На запад такситата са хибриди. Да работи двигател на празен ход в задръстване е пълна идиотщина. По-добре е плъгин хибрид (наричан още сериен/пълен), който се зарежда от контакта и кара 60-80 км само на ток т.е. двигателят да се пали само на дълъг път. А най-добре е чист електромобил, който да покрива 90% от нуждите. Не всеки е дистрибутор, снабдител или междуградски глокиер.
fallback
Последни