fallback

SsangYong е пред фалит, но показа "нов" Rexton

Всъдеходът повече прилича на доработено предно поколение на модела

Компанията SsangYong, която е четвъртият по големина производител на леки коли в Южна Корея, вече няколко години търпи сериозни загуби и е на ръба на фалита. В опит за излезе от тежкото положение фирмата представи нова глобална версия на рамния всъдеход Rexton.

От SsangYong твърдят, че става дума за смяна на поколенията, но всъщност "новият" (пети по ред) Rexton с индекс Y450 напомня на модернизирана версия на предшественика си с променена предна част и увеличена решетка на радиатора. Сред другите отличия да диодите фарове, различната форма на броните и новата форма на задните светлини.

Габаритите на всъдехода не са променени, като дължината му продължава да е 4850 мм, широчината - 1960 мм, а височината е увеличена с 25 мм и достига 1825 мм. Разстоянието между двете оси е 2865 мм, а пътният просвет се запазва - 224 мм. Обемът на багажника варира от 784 до 1977 литра в зависимост от положението на задните седалки. Ще се предлагат версии както с 5, така и със 7 места.

Салонът е претърпял повече изменения, като базовият Rexton получава аналогов приборен панел и 8-инчов екран на мултимедийната система. Сред новостите са различен волан и преработена вътрешна част на вратите, както и по-качествени материали. Топ-версиите получават цифров приборен панел с диагонал 12,3 инча и мултимедия с диагонал 9,2 инча.

В оборудването на модела влизат адаптивен круиз-контрол, система за поддържане на лентата на движение и аварийно спиране, а също така система за наблюдение на слепите зони. Въздушните възглавници отново са 9 на брой.

Базовият двигател си е същият, като досега - 2,2-литров турбодизел, чиято мощност е увеличена от 181 на 202 конски сили и от 420 на 440 Нм. Нова обаче е 8-степенната автоматична скоростна кутия, която заменя досегашния 7G-tronic на Mercedes-Benz. Задвижването е към задната ос, като опция се предлага 4Tronic, който може да се заключва.

Продажбите в Южна Корея вече стартираха, като на домашния пазар цените на всъдехода започват от 34 000 щатски долара.

Още снимки на всъдехода  - вижте в галерията:

Снимки: SsangYong

fallback
  • #7
    Изключително готино ( преди 2 години )
    Дано още ползват немските двигатели на Мерцедес, макар и лиценз. Рекстън винаги е бил класа, може да се доработи и като офроудър като нищо. Аз предпочитам сувчето Тиволи ХЛВ, идеално за всичко и всички, модерно, елегантно/моето е бяло, разбира се/, фрашкано с екстри, а и влиза без проблем в гаража ми, върши работа, предизвиква съседски одумки както си трябва, а и цената е прилична и всеки мераклия за Горубляне би трябвало да се замисли къде да си ръсне последните спестявания и за какво!
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    А при нас 100 бона!
  • #5
    Никола ( преди 3 години )
    КРАСИВО Е
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    СангЙонг в момента са с индийски собственици. Преди бяха китайци, които сглобяваха и китайските Мерцедеси и ползваха общи компоненти. Купуваш си уж евтин СангЙонг, поддържаш скъп и трошлив Дизел на Мерцедес правен в Китай
  • #3
    До собствениците ( преди 3 години )
    Като изключим дизайна на някои модели, здрави коли ли правят?
  • #2
    Горски ( преди 3 години )
    Жалко, че приключват. Правят чудесни автомобили. Трябваше им по-агресивна ценова политика по света. Дано сваря да купя от последния модел... :)
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Крайно време е да се слеят с някоя друга фирма. В днешно време нито един автомобилен производител не може да оцелее самостоятелно
fallback
Последни