fallback

Как да разберем, че запалителните свещи са изосени

Няколко неща могат да ви подскажат за този проблем

Запалителните свещи са критичен компонент от всеки бензинов двигател. Но тъй като възпламеняват компресираната смес от гориво и въздух милиони пъти по време на жизнения си цикъл, по някое време все пак ще приключат работа.

С течение на времето, електролитът се износва, и по някое време разстоянието между връхчетата се разширява и гориво-въздушната смес не се възпламенява достатъчно добре. Има и някои проблеми в самия двигател, които могат да замърсят свещите и да ги накарат да не работят добре.

В сравнение с други части и компоненти на двигателя, свещите са относително евтини и се сменят лесно. Как може да разберете дали е време за това, ви описваме тук:

fallback
  • #9
    Propov ( преди 2 години )
    Айде стига сте философствали колеги! Турбо моторът толкова издържал, асматикът толкова и тем подобни кръчмарски легенди. Моторът издържа толкова колкото го потдържаш и обратно пропорционално на колкото го юркаш. Също голяма роля играе литровата мощност. 400 коня от 3 литра е по капризен от 400 коня 5 литра. Моторът на М5 Е60 ТРЯБВА да се отваря за пълна ревизия на всеки 50 хил. км. Дизелаците с 2 и 3 турбини над 100хил. км също. Като имаш над 100 коня на литър , е боя с пръдня не става.
  • #8
    snaky ( преди 3 години )
    До #8 и #9: при БМВ само при два мотора N47 и N57 има проблем. За мое голямо съжаление едната ми кола е с N47, ама за сега няма проблем. Като направи 200К, ще го сменя профилактично. При ВАГ-овете е доста по-често срещано явление, ама там пък почва да шуми и рядко се къса без предупреждение.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    до #8 По принципси прав. Така е но има изключения. Турбото може да ти искара 500к км, ако колата я караш, като баба на ниски обороти и висока предавка, иначе както казваш при нормална експлоатация 250-300к км са нормално за турбо да искара. Има обаче и такива, които на 150-200к издават багажа. Веригата не само при БМВ е драма, но и при ВАГ-овете си е голям проблем. Някой модели на Форд, Пежо и Рено, също разтягат вериги или чупят водачи и стават белите.
  • #6
    до 3 ( преди 3 години )
    Веригата само при БМВ е драма. Турбото ме съмнява да изкарва чак 500к ама 250к-300к не са проблем със сигурност.Овен ако не говорим за "ноффнос" там на 150к цялата кола е за смяна :)
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    На моята кола по предписание на производителя се сменят на 80 000 км. свещите. За първи път обаче чувам за смяна на 200 000 км. Това може да са подгревни свещи на дизел, но и те не издържат толкова.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Още докато прочета за износения електролит и разконспирирах Петърчо Шекера , пишещ под ново име.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    На ладата вадя кабелите с включен двигател (използвайки КАЧЕСТВЕНИ клещи) и на слух решавам дали е заминала. Иначе от време на време зачиствам "електролита" (хахахаха ) , ако се е износил я стягам и така...
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Бензинова кола 200 хил. км с едни и същи свещи??? И това в същия сайт, в който пише, че турбото не изкарвало дори 100 хил и веригата се сменяла по-често от ремъка.Нека нещата си дойдат на мястото. Турбото не го мислете поне 400-500 хил км, но свещите се сменят между 30 и 60 хил км и е това е предписано от производителя на колата.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    ....молекулите на електролита се изпарявт.....И престанах да чета.
fallback
Последни