Jaguar E-Pace получи обновления за моделната 2021 година. На пръв поглед, кросоувърът не изглежда много различно от досегашния модел, но от JLR са се потрудили много повече по отношение на техниката и салона.
Откъм дизайн, E-Pace се е сдобил с нови брони и обновена решетка отпред, както и по-големи въздухозаборници. В задната част има някои дребни нови стилистични детайли. Предните светлини също са нови, като дневните са с дизайн "двоен J". Задните светлини пък са в стила на тези от електрическия I-Pace.
По-сериозни са промените в салона на кросоувъра, като той изглежда по-луксозен. Акцент е обновената информационно-развлекателна система Pivi Pro с 11,4-инчов извит дисплей, който е позициониран по-ниско от преди. С обновен дизайн са воланът и селекторът за смяна на предавките. Опционално се предлагат 12,3-инчов дигитален дисплей за инструменталното табло, както и проектор на данни върху предното стъкло.
Сред останалите новости са подобрените материали в кабината, увеличеното пространство за колената на задните пасажери и новата система за филтрация на въздуха в кабината. Налична е и опционалната технология ClearSight, която предлага широкоъгълна камера за заден ход, чиито изображения се прожектират с висока резолюция на огледалото за обратно виждане.
Jaguar E-Pace е получил е и с обновена архитектура на шасито, която предлага по-добро захващане на предното окачване и двигателя. Това е позволило подобрен комфорт при управление, както и намаляване на вибрациите и клатенето в завои.
Новост при задвижващите агрегати е плъгин хибридната версия, която комбинира 1,5-литров двигател с мощност 200 к.с. и електромотор със 109 конски сили, задвижващ задните колела. Системата, освен комбинирана мощност от 309 "коня", предлага и пробег само на електричество до 55 км, благодарение на батерията с капацитет 15 киловатчаса. Последната може да се зареди до 80% за половин час на станция с мощност поне 32 kW.
Трицилиндровият бензинов двигател се предлага и във вариант с мека хибридна система (както и всички останали бензинови и дизелови агрегати), като предлага мощност от 160 конски сили, предавани към предните колела чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия (каквато ползва и плъгин хибридът). Останалите бензинови предложения са за двулитров турбобензин с мощности 200, 249 или 300 к.с. и 9-степенен автоматик, предаващ тягата към четирите колела.
Дизеловите опции са поверени на двулитров агрегат, който в базовата си версия е със 163 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия, предаваща мощността към предните колела или във вариант 4х4 и автоматик. По-мощната версия на мотора е с максимална мощност от 204 к.с. и 9-степенна автоматична скоростна кутия.
Повече снимки на обновения Jaguar E-Pace вижте в галерията:
Снимки: Jaguar Land Rover