fallback

Нов SUV на Dacia изпрати Sandero в Мароко

В Румъния ще се правят по-доходните модели плюс някои нови

Третото поколение на Dacia Sandero вече няма да се произвежда в Румъния, а само във фабриките на Renault в Мароко. Най-достъпният модел на румънската марка (изключая седана Logan, който не е продава в цяла Европа), ще отстъпи мястото си на по-доходните модели на компанията.

Причината е семпла - производствените разходи. Тъй като заплатата на работниците (наред с други разходи) в даден завод е директно свързана с маржа при производството на даден автомобил, подобни решения за преместване на производство не са рядкост. Така, евтиният Sandero ще отстъпи мястото си на поточните линии в Миовени на по-доходни модели като Sandero Stepway, Duster и (няколко) други нови модели, сред които и може би ще има и изцяло нов кросоувър.

Все още няма грам информация относно този бъдещ кросоувър. Френското издание L'Argus споменава, че това ще е по-голям от Duster модел, който ще предлага три реда седалки. Но подобна "новост" неколкократно бе отричана от висши мениджъри на Renault и Dacia. Все пак, очаква се модел, който да замени минивана Lodgy и "баничарката" Dokker и все пак нещо ново ще има...

Според някои публикации в интернет, не е лишено от логика и това, първият електромобил на Dacia - кросоувърът Spring, да е именно първият нов модел, който ще се асемблира в Румъния. Dacia Spring ще бъде представен официално утре, а за момента официалната информация е, че той ще се прави в Китай, заедно с "донора" си Renault K-ZE.

Dacia Spring: патентно изображение

Проблемът с проиводството в Китай е, че Европейския съюз налага 10-процентно мито на внесени от Китай автомобили. Макар тази сума да не е голяма, на фона на други тарифи, за бюджетна марка като Dacia не е за пренебрегване. Както и цената на транспорта на автомобилите от Поднебесната империя до Стария континент, разбира се...

Не е невъзможно, от Renault да решат да правят Spring на европейска земя. Ако сметките се вържат и разходът е оправдан, това ще се отрази на цените и би могло да привлече повече нови клиенти, които не са избирали модел на Dacia досега. Може би утре ще стане ясно.

Снимки: Dacia

fallback
  • #5
    Аааааа ( преди 4 години )
    По-добре ново мароканско Сандеро, от колкото , 15 годишен Голф ТДИ, опърдян и изхвърлен от некой немец.
  • #4
    електрифициран ( преди 4 години )
    За многознайковците трябва да им съобщя, че Dokker-а и Lodgy-to винаги се е правил в завода в Мароко и да им напомня, че Мароко произвежда автомобили, за разлика от България. И двата модела прозвеведени в Мароко са евтини, качествени и издръжливи
  • #3
    Пепи ( преди 4 години )
    Мароко - ужас.Живея в Испания и мароканците не спират да говорят.Обслужват клиенти - бля бля бля.Ако и така правят дачиите - мани мани,
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    много ясно, няма как като искате евтино .
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    че кой се интересува къде е сглобявано Сандерото му? И във Филиповци да е.. все си е същия евтин кашон.
fallback
Последни