fallback

Германци преобразиха Ferrari F8 Tributo

Novitec подобри суперавтомобила във всички отношения ( ВИДЕО)

Изглежда суперавтомобилът Ferrari F8 Tributo не би трябвало да се оплаква от размера на заводските си джанти - 20-инчови с гуми 245/35 отпред и 305/30 отзад. Прочутото германско ателие Novitec обаче реши, че са малки и му постави друг комплект, създаден заедно с известната американска марка Vossen. Така автомобилът се обзаведе с ковани NF9 с диаметър 21 инча отпред и 22 инча отзад. Гумите Pirelli P Zero с размери 255/30 ZR 21 и 335/25 ZR 22, съответно, перфектно съвпадат. При желание, клиентите могат да си поръча и такива с инч по-малко (20 отпред, 21 отзад).

Красотата отвън е подкрепена и с техника: 3,9-литровият битурбо осмак получи контролен блок N-Tronic, който позволи мощността да бъде увеличена от 720 коня и 770 Нм до 787 к.с. и 882 Нм. Така бе подобрено и ускорението на автомобила: от заводските 2,9 до 2,7 секунди. При спринт за по-малко от три секунди, 0,2 сек по-бързо си е доста добро постижение. Максималната скорост също е увеличена от заводските 340 км/ч, но не се знае с колко точно (от Novitec уточняват само, че е "повече от 340 км/ч).

Още снимки - в галерията:

С подобряване на динамиката, авторите на проекта помислиха и за управляемостта. В името на нея в купето бяха монтирани нови пружини от Novitec, с което окачването бе понижено с 35 мм. За преминаването над малки препятствия, като "легнали полицаи" например, предлага използването на фабричната система за повдигане на предния мост. Но ако тя не е монтирана върху конкретен екземпляр на F8, Novitec поставя своя собствена, като повдига предната част с 40 мм. Нормалният клирънс се връща или с повторното натискане на съответния бутон или автоматично, при скорост о 80 км/ч.

При създаването на F8 във Ferrari хвърлиха много усилия върху фината настройка на аеродинамиката. Германското тунинг ателие обаче смята, че има какво да подобри и в това отношение. Майсторите от студиото работят върху аеродинамичен комплект за модела, който ще бъде представен малко по-късно тази година.

Сред подобренията влиза и спортната изпускателна система Novitec, поради което рекламното клипче е посветено не толкова на външния вид на суперавтомобила, а на звука. Системата е изработена от неръждаема стомана, оборудвана с топлоизолация за понижаване температурата в двигателното отделение и може да се доставя с или без електронна система за управление на звука. Интериорът на суперавтомобила е допълнен с алкантара, като може да се избира от 78 цвята за салона.

Снимки и видео: Novitec

fallback
  • #1
    КОЛЧЕВ ( преди 4 години )
    Как си позволяват да пипат,F. E. R. A. R. I..ТЕ ЕДНА СВЕСТНА КОЛА НЕ МОГАТ ДА НАПРАВЯТ, А СЕ ЦЕЛЯТ ВЪВ ФЕРАРИ. ЗАСЛУЖАВАТ НА СЪД....
fallback
Последни