На пръв поглед всъдеходът Land Rover Defender на снимките, публикувани от Autocar, не се различава от обичайния. Единствените видими разлики са стикерът Prototype Vehicle, който показва, че шпионските фотоси са на прототип и необичайната конфигурация на изпускателните тръби. Jaguar Land Rover използва изпускателна система с 2 чифта квадратни ауспуси само във версии с V8 двигател.
Именно тези подробности привлякоха вниманието на британските журналисти. След проверка на регистрационните данни на автомобила, те установили, че прототипът от топ версията на новия Defender е оборудван с 5-литров V8 двигател с турбо. Такъв се поставя на Range Rover Sport SVR и на Range Rover Velar SVAutobiography. На Range Rover Sport той развива 575 коня, но за Defender мощността ще бъде намалена до около 500 к.с.
Проблемът е, че серийното му производство на завода за двигатели на Ford в Бридженд, Великобритания, ще приключи преди края на годината, защото компанията смята да закрие фабриката. В тази ситуация уместно е да се предположи, че най-мощният Defender може да получи двигател от BMW - 4.4-литров V8 с двойно турбо, какъвто баварците инсталират на най-мощните модели от М-линията. Въпреки че използването на такъв все още не е официално потвърдено от JLR, в Autocar смятат, че това е просто формалност.
Снимки: Autocar