fallback

Alfa Romeo обнови “горещите“ Giulia и Stelvio

Двата модела запазат мотора с 510 коня, но са поумнели значително

Компанията Alfa Romeo вече обнови стандартните версии на седана Giulia и кросоувъра Stelvio, които не бяха толкова мащабни. Сега дойде ред и за фейслифт на „напомпаните“ модификации, като тук промените са направени по същия сценарий.

Седанът и всъдеходът са получили сериозно обновена мултимедийна система, която вече е с 8,8-инчов тъч-скрийн, преработен интерфейс и редица специфични функции, наречени Quadrifoglio Performance Pages. Специална функция позволява в режим на реално време да следи за състоянието на някои компоненти на машината (налягане в турбото, реализирана мощност и въртящ момент), а също така и да фиксира телеметричните данни.

Както и при началните версии, доработени са  централния тунел и конзолата, но за Quadrifoglio вече се предлагат и по-голям брой цветови възможности на интериора. От компанията обещават скоро да предложат и перфорирана кожа, а като опция, както и досега, се предлагат олекотени седалки Recaro с карбонов каркас.

Наборът от асистенти на водача включва нови функции, които заедно осигуряват на Giulia и Stelvio автопилот от второ ниво. Включени са система за поддържане на лентата на движение, активен контрол на слепите“ зони, функция за разпознаване на пътните знаци и асистент за следене на състоянието на водача.

Външите промени се свеждат до светодиодни задни светлини и при двата модела и 21-цолови джанти Stelvio. Предлага се и разширена гама цветова гама, в която влиза оригинален Montreal Green. За седана и кросоувъра ще бъде достъпна нова гама аксесоари, разработени от компанията Mopar. Ще може да се поръча и алтернативна изпускателна система, съвместна разработка на Mopar и Akrapovič. Тя е направена от титан и карбон, като е снабдена с клапани за регулиране на звука.

Още снимки на Alfa Romeo Giulia Quadrofoglio:

Технически изменения няма. И двата модела се задвижват от 2,9-литров битурбо V6 двигател с 510 к.с. и 600 Нм., който работи с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Седанът Giulia е със задно предаване, като ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди. Кросоувърът Stelvio има система 4х4, като е  0,1 секунди по-бърз. Максималната скорост съответно е 307 и 285 км/ч.

На пазарите в Европа двата модела ще се появят през септември 2020 г., като предстои да станат известни техните цени.

Още снимки на Alfa Romeo Stelvio Quadrofoglio:

Снимки: Alfa Romeo

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Алфиге с предно винаги са били доста добри коли. А платформите на Фиат винаги са били доста добри платформи и тази от 90-тарското Типо, до тази на Джулиетата. 159-ката няма нищо общо с Фиат - там платформата е само и единствено Алфа. За Джулията и Стелвиото няма какво да говорим. Там Филипе Крийф (Ферари 458) си е свършил работата докрай. Пичовете от Пистън Хедс сравняват дори обикновена двулитрова алфа с управлението на 458-цата и Карерата. Няма такава кола в този сегмент.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Феновете на алга са виновни че толкова години ги набутват с ментета. Вижте как реагираха феновете на бмв като обявиха че ще правят 1ва серия с предно. Оплюха бмв и казаха че няма да я купуват тази кола и новия шев на бмв обяви че е било грешка и следващото поколение няма да е на предно. Както правят феновете на алфа? Убеждават всички колко хубави са маскираните фиати с емблема алфа. Ами вие сте си виновни че толкова години ви продават ментаци
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Има тук един Анонимен разбирач. " малки и скучни двигатели", не ставай смешен, още от времето на 75,164 има не малки и не скучни двигатели. 1.8 ТС е 144 кс., 2.5 е 190 кс., за 1997г. това скучно ли е за масов автомобил? За ГТА да говоря ли изобщо? Бегло засягам 159 и 3.2 двигателя, леко те открехвам за 1.7 и при 159 и Джулиета.Ако говорим за спортни автомобили, каква ти е оценката от теста на 4С и 8С.Моля да се изказват подготвени джапанки.
  • #7
    Гост ( преди 4 години )
    Нека да питам коя е по добра от алфата отрепаните голфчета пасати беемвенца аудита ли някои да каже някои качествен модел не бъркаите евтината поддръжка и обитите маисторчета които ги поддържат алфата е номер едно въпреки скъпата поддръжка и все още е
  • #6
    Никола ( преди 4 години )
    Най красивата марка винаги
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Фиат от Американската тройка финансово са най-стабилни в момента откъм това, че разполагат с много кеш и според стрес тестовете могат да издържат с 50% спад на продажби до края на годината.
  • #4
    Chicho Ficho ( преди 4 години )
    Не знам качеството оправиха ли го и сигурно цената е безбожна, но са страхотни красавици :)
  • #3
    Кога ли... ( преди 4 години )
    джулията във вариант Quadrofoglio ще има 4Х4 с автоматик!?
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    156, 159 са все много добри коли - продаващи се доста добре за времето си. Джулиетата е също успешен модел. Какво не им е читаво на тея коли? Да, с оглед на историята на Алфа въобще няма как тея коли да имат честта да носят името, ама чисто от бизнес гледна точка са си успешни модели.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Те няма как да фалират, защото не са самостоятелна компания. Ще видим какво ще стане покрай сливането с Пежо. Тонале-то, което идва вероятно ще се продава добре. Стелвиото също вървеше що-годе добре до преди кризата. Сега като си ъпдейтнаха таблета вътре вероятно ще има по-добри резултати. Странно е, че един таблет решава дали една кола ще се продава или не...
fallback
Последни