fallback

Какво показва Audi R8 Hennessey на диностенд?

Мощност от 752 коня на четирите колела и 739 Нм на задните (ВИДЕО)

Прочутото студио Hennessey Performance Engineering, известно и като HPE или просто Hennessey, отдавна се занимава с тунинговане на американски автомобили, като форсира двигателите им до невероятни величини.

На официалния уебсайт на компанията обаче може да намерите и техни проекти на европейски модели. Като Audi R8, например, с неговия 5.2-литров V10, който в никакъв случай не може да се нарече бавен автомобил. Версията Performance Quattro например развива 611 конски сили и 580 Nm въртящ момент. До 100 км/ч автомобилът се изстрелва само за 3,1 сек.

Ако обаче се свържете с Hennessey и ги помолите да инсталират пакета си HPE900 с две турбини, мощността на R8 ще се увеличи до 912 к.с. при 7400 об/мин. Във видеото по-долу ще видите Audi R8 Hennessey на динамометър, който измерва 752 к.с. на четирите колела и въртящ момент от 739 Нм на задните колела. Не е лошо. Изобщо не е лошо.

От Hennessey посочват, че по време на измерванията налягането на турбото е било само 0,4 бара, а като гориво е използван обикновен бензин. Двигателят, горивната система и трансмисия също са стандартни. Между другото, Hennessey предлага същия пакет HPE900 и за "брата" на Audi R8 - Lamborghini Huracan.

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Правилно питаш колега, но няма кой да ти каже освен форумната ВАГи-нална ***-епка да ти нацъка минусите вместо да отговори защо този двоен нужник е с филтри зад задните гуми, където се събира всичката мръсотия.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    прекрасно само да питам за един приател защо въздушните филтри са в задната част на автомобила и то зад колелата вместо да ги поставят в roofscoop
fallback
Последни