Преди масовата индустриализация на автомобилния дизайн студиите за производство на каросерии се чувстваха страхотно. Именно те отговаряха за превръщането на парчета метал в автомобил с елегантни линии. Някои от тези студия са оцелели до наши дни, а такива като парижкото Figoni et Falaschi отдавна са потънали в забвение.
Когато компанията активно работи (от 30-те до 50-те години на миналия век), тя се смята за една от най-добрите в своята област. Автомобилите, проектирани от Джузепе Фигони, черпят вдъхновение от огромен брой източници - включително от самолетите от онази епоха. В резултат на това тези форми изглеждат страхотно и до днес.
Figoni et Falaschi изпълняват поръчки на различни автомобилни производители - Bugatti, Renault, Alfa Romeo. Студиото също така проектира каросерии за брандове, които вече не съществуват, като Panhard и Delahaye. Много автомобили на парижкото студио все още заемат първите места на изложби по целия свят. Ето защо, когато такъв автомобил се появи за продажба, той заслужава специално внимание.
Още снимки - в галерията:
Моделът на снимките а Delahaye 135MS Narval от 1947 година, който е обявен за продажба на търг на Mecum. Автомобилът дебютира на изложението в Париж и е един от 7-те произведени. Първият му собственик беше е френският певец Шарл Трене. По-голямата си част от своя "живот" това Delahaye прекарва в различни колекция.
Автомобилът е възстановен до перфектно състояние и боядисан в светлосин нюанс. Под капака се намира 3,6-литров 6-цилиндров двигател с три карбуратора, който развива мощност от 125 конски сили и работи в тандем с 4-степенна скоростна кутия.
Снимки: Mecum