Японската компания Toyota извърши техническа актуализация на GR Supra. Купето от моделната 2021 година за САЩ получи модернизиран шестцилиндров двигател, чиято мощност бе увеличена, 2-литрова версия с четирицилиндров мотор и нови настройки на шасито за по-добро управление.
Сега Toyota GR Supra се предлага с два двигателя по избор: в допълнение към трилитровия "шестак" BMW B58, в гамата се появи и 2-литров турбо, който за версията в САЩ развива мощност от 259 конски сили и 400 Нм въртящ момент. В същото време "по-стария" двигател бе актуализиран и стана по-мощен: нов двупоточен изпускателен колектор и нови бутала, благодарение на които степента на сгъстяване е намалена от 11.0:1 на 10.2:1, което позволява увеличаване на мощността от 340 на 387 коня (от 495 на 499 Нм). 8-степенният автоматик е запазен и не е претърпял никакви промени.
След подобренията, времето за ускорение на GR Supra от място до 60 мили в час (97 км/ч) беше намалено с 0,2 секунди до 3,9 сек. Цифрата е разчетна и трябва да бъде проверена. Купето с базови двулитров двигател прави това упражнение точно за 5 секунди.
Балансът на комфорта и управлението са подобрени благодарение на подобрени стабилизатори, нови демпфери и повторно калибрирани амортисьори. В същото време бяха пренаписани работните програми на електроусилвателя на волана, адаптивното шаси, стабилизиращата система и активния заден диференциал - всичко това прави Supra по-стабилна в завоите.
GR Supra също така получи още една специална версия - A91 Edition. Това купе е оборудвано само с 3-литровия двигател и се предлага в два цвята: Nocturnal и Refraction (запазени за A91 Edition). Сред характеристиките са въглероден спойлер и корпус на огледалата, матирани черни джанти и кожа Alcantara. Тиражът е 1000 бройки.
Снимки: Motor