Компанията Nissan показа видео с процеса на реставрация на суперколата Nissan GT-R, поколение R34 в тунинг-версията Z-Tunes. Създадени са само 18 такива автомобила, като всеки един от тях струва минимум 120 000 паунда. Това прави версията Z-Tunes най-скъпият GT-R в историята.
Сама по себе си, японската суперкола от поколение R34 е последната модификация на модела, за която е използван легендарния двигател от серията RB-серии. Моделът Nissan GT-R (R34) се произвежда само през периода от 1999 до 2002 г., като по това време са направени няколко още по-мощни автомобили. Те изкачват GT-R на ново ниво на производителност, като един от тях е именно версията Z-Tunes.
Всички Nissan GT-R Z-Tune са с ниво на оборудване V-Spec, като производителят подбира за тази серия единствено машини с пробег под 18 000 мили (28 968 км). Автомобилите са само в един цвят - Z-Tune Silver(сребрист). И всички, с изключение на един, получават допълнителен оттенък Midnight Purple III.
Под капака на Z-Tune GT-R е поставен двигател RB28DETT, който развива 500 к.с. и се развърта до 8000 об/имн. Инженерите на спортното подразделение на Nissan използват нови турбокомпресори IHI и блок от двигателя R26 RB26DETT. Суперколите получават още големи спирачки Brembo и амортисьори Sachs.
В видеото е заснет един от оригиналните GTZ-Tune R34, който наскоро е възстановен. По време на реставрацията той е боядисан в цвят Midnight Purple III вместо оригиналния сребрист Z-Tune Silver. По този начин, японският бранд има два екземпляра Nissan GT-R в цвят Midnight Purple III.
Още снимки - вижте в галерията.
Снимки и видео: Nissan