Компанията Chevrolet представи роудстъра Corvette Stingray, който за първи път в историята на модела получава твърд покрив вместо мек. Той може да се сваля или вдига за 16 секунди при скорост до 48 км/ч.
На външен вид роудстърът почти не се отличава от стандартния Corvette (тип тарга), който беше представен през лятото. Разликите са в двата обтекателя зад седалките и в стъклената преграда между салона и двигателя. Тя е с електрическо задвижване и предпазва от вятър.
Покривът се състои от две части, като при него вместо хидравлика за първи път се използват електромотори - общо 6 на брой. За по-голяма точност механизмът е оборудван с датчици, следващия за неговото местоположение. По желание на клиента покривът може да бъде в цвят, различен от този на каросерията, като използваният металик Carbon Flash се заплаща допълнително.
Автомобилът се задвижва от V8 с обем 6,2 литра, развиващ 502 к.с. и 637 Нм въртящ момент. Той е свързан с 8-степенна преселективна "роботизирана" скоростна кутия Tremec. Роудстърът има различни настройки на амортисьорите, пружините и задни спойлер, което позволява да постигне аеродинамичното съпротивление и динамиката на версията "тарга". Тя вдига 100 км/ч от място за 3 секунди, а максималната скорост е 312 км/ч.
Още снимки - вижте в галерията.
Снимки: Chevrolet