fallback

Mercedes-AMG G 63, Jaguar F-Pace SVR и Alfa Romeo Stelvio QV в спор на пистата

Битката между трите всъдехода бе решена с фото-финиш (ВИДЕО)

Популярният YouTube-канал carwow организира тройна надпревара между германски, английски и италиански кросоувър. Експертите сравниха динамиката на всъдеходните машини при старт от място и в движение, както и ефективността им при спиране.

Трите всъдехода са представители на водещи автомобилни школи. Британският Jaguar F-Pace SVR разчита на 5,0-литров V8 с механичен компресор и мощност 550 к.с. (680 Нм въртяш момент). Теглото на автомобила е 1775 кг.

Легендата Mercedes-AMG G 63 идва от Германия, като се задвижва от 4,0-литров V8 с две турбини и 585 к.с. (850 Нм въртящ момент). "Гелендваген" е доста по-тежък от конкурентите си - 2485 кг.

Най-маломощният и най-лек от тримата участници е от Италия - Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Verde с 2,9-литровым V6 Biturbo. Италианският кросоувър развива 510 к.с. (600 Нм), но пък тежи със 115 кг. по-малко от Jaguar.

Трите рубинени всъдехода се нуждаят от два старта от място и фото-финиш, за да определят победителя. Два от тях изминават разстоянието от 1/4-миля с еднакво време - 12 секунди, а третият изостава с 0,3 секунди.

При надпреварата за ускорение по време на движение при скорост 80,5 км/ч решаваща роля играят лостчетата за смяна на предавките на волана, докато при спирането от 113 км/ч победителят е изненадващ.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Абе гледа я Алфата на Ринг-а как завива и да ти кажа честно повечето спортни коли биха завидяли на това, което показва...
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    кашони се надбягват.... ако се наложи накрая да завиват всичките ще са по таван..
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    #7 мечтата ти е да имаш танк, който много върви ли? е, нямам какво да коментирам...
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Всъщност от тея трите Мерцедесът е по-скоро офроудър, а не СУВ. Въпреки че Sport Utility Vehicle описва и трите малко или много, но мерцедесът с тея габарити и аеродинамика е всичко друго но не и Sport. Utility Vehicle със сигурност е.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Това немското недоразумени с форма на тухла четворка как не ги е срам да го показват. Какъвто и двигател да му сложат, както и да го пудрят освен за нивата или да се вози някоя мутра в него за друго НЕ СТАВА!
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    N3- батенце, пише се конглокенти, конглокенция. Конклокенти .......? май никой освен теб не знае какво означава.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    1 - батенце, ти не разбра. Те не правят истински тест между конглокенти. Тестът е символичен между най-висок клас джипове от трите най-емблематични марки от 3 държави. Това е. Алфата и Ягуара са конглокенти до някъде, но не мисля, че някой, някогога и някъде се двоуми дали да си купи G-klass или Alfa Stelvio. (Аз лично, никога не бих си взел мерцедеса, но не е това въпросът, нали?)
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Ха ха Стелвиото ги *** и то с този малък мотор!
  • #1
    аз ( преди 5 години )
    *** ***, другия път да вземат някой Мерцедес Актрос. Има далеч по-подходящи немски СУВ за целта.
fallback
Последни